


Mainos:


Keijo kysyi kaverilta:
- Harrastatko nykyään mitään urheilua?
Pertti vastasi:
- Kyllä, jalkapalloa neljä kertaa viikossa.
Keijo:
- Kuinka sinä jaksat ?
Pertti:
- Ostan aina istumapaikan.
Urheilu on nykyään sitä, että jännitetään läpäiseekö urheilija dopingtestin vai ei.
Kuka urheilujoukkueesta sai heti töitä rautakaupasta?
- Maalivahti.
Miten urheilujoukoissa nykyään komennetaan hiihtäjiä?
- Asento! Katse oikeaan päin! EPO!
Sadalta nyrkkeilijältä kysyttiin, onko nyrkkeily vaarallista.
- 2 vastasi ei, 98 ei ymmärtänyt kysymystä.
Miksi jalkapalloilijoilla kestää niin vähän aikaa vessassa?
- Koska heillä on short shit.
Miksi jääkiekkoilijat eivät uskalla mennä Helsingin linja-autoasemalle?
– Koska Kampista joutuu jäähylle.
Toimittaja kysyi ennen matsia Stagalalta:
- Miten aiot valmistautua Makwania vastaan?
Stagala vastasi:
- Oon kattonu kaikki Rocky-elokuvat.
Sitten sama kysymys Makwanille.
- Entä sinä?
Makwan mietti hetken ja vastasi:
- Mä oon ollu UFC:ssä.
Marja-Liisa Kirvesniemi muistelee:
- Kyl miekii oon kerran kärähtänt. Mieko oti Hartsalt suihi, ni hää kysymää jot milt maistu ja mie pöllö vastasin, et Miedolt...
Raimo Helminen jutteli kaverinsa kanssa baarissa.
-Mitä sinä Raimo teit, kun te pärjäsitte viime kaudella niin hyvin?
-Sanoin pelaajille, että jos päästään top 3:een niin he saavat kaljaa ja naista.











