Poimintoja aiheesta Vanhusvitsit
Mikäli pidit vanhusvitsi aihealueen Vaari suuressa leikkauksessa vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras vanhusvitsi.
Miksi vanhat mummot käyvät päivätansseissa?
- He ottavat tilaisuudesta vaarin.
Vanhusvitsit | Lisätty: 23.04.2023
Mies istui ravintolassa ja lähti parin tuopin jälkeen pyörällä ajamaan kohti kotia.
Pyöräteitten risteyksessä hän törmäsi rollaattorin kanssa hitaasti kulkevaan vanhaan naiseen, joka törmäyksessä kaatui.
Vanhus raivosi äänekkäästi:
- Senkin ääliö, katsoisit minne ajat!
Mies huomasi, että naisella oli kierot silmät niin hän vastasi:
- Aja sinä minne katsot!
Vanhusvitsit | Lähettänyt: Tutu | 24.05.2023
Mikä on vanhusten suosikkilaulu?
- Ajetaan me rollaattorilla.
Vanhusvitsit | Lisätty: 03.03.2025
Toimittaja tuli vanhainkotiin haastattelemaan 90-vuotiasta pappaa.
Jonkun aikaa muita juteltuaan toimittaja kysyi:
- Millonkas sitä ollaan oltu naisen kanssa viimeksi?
Papparainen mietti hetkisen ja sanoi:
- Se oli varmaankin yheksäntoista viiskymmentä.
Toimittaja sanoi:
- No, edelliskerrasta onkin sitten jo ollut jonkin aikaa.
Papparainen tokaisi:
- Eihän tuosta ole kuin reilut kaksikymmentä minuuttia!
Vanhusvitsit | Lähettänyt: Pukki | 19.07.2023
Huonokuuloinen mummo oli lääkärin vastaanotolla.
Tutkimusten jälkeen nuori lääkäri totesi mummolle:
-Teillä on vatsakatarri ja heikot keuhkot.
Kotona mummo selitti tuohtuneena miehelleen:
- Eihän se nuori kloppi mitään tiennyt. Väitti että olen heikun keikun ja vattassa kakara!
Vanhusvitsit | Lisätty: 28.08.2023
90 vuotiaan piti palauttaa siemennäyte tutkittavaksi. Ukko palautti kuitenkin tyhjän purkin ja selitti:
- Minä koitin ensin vasemmalla ja sitten oikealla. Vaimo koitti kaksin käsin ja suullaan, ensin hampailla, sitten ilman...
Lopuksi koitti naapurin Elmakin, muttei hänkään saanut purkkia auki!
Vanhusvitsit | Lisätty: 16.09.2023
Junassa istui rakastunut nuoripari vierekkäin ja heitä vastapäätä istui hyvin iäkäs mummo.
Mummo katseli nuorenparin kuhertelua sivusilmällä, hieman uteliaana ja samalla kyräillen mielessään.
Tyttö sanoi pojalle:
- Minulla on pää kipeä.
Poika suuteli häntä hellästi otsalle ja kysyi:
- No, lähtikö pääkipu?
Tyttö vastasi:
- Lähti, mutta minulla on korvakin kipeä...
Poika nuoli ja imi tytön korvaa kiihkeästi. Mummo vierestä katseli touhua tympääntyneenä.
Poika kysyi:
- Paraniko korvasärky?
Tyttö vastasi:
- Parani, mutta minulla on nyt kaula kipeä...
Poika taivutti tytön kaulaa ja imi sitä kiihkeästi.
Poika kysyi:
- Paraniko kaula?
Tyttö sirkutti:
- Aivan ihmeellisesti, mutta huuleni on myös kipeä.
Pojan imiessään kiihkeästi tytön huulta, hän tunsi kuinka joku tökkii häntä kävelykepillä jalkaan.
Mummo katsoi poikaa tiukasti ja kysyi:
- Nuori mies. hoidatteko myös peräpukamia?
Vanhusvitsit | Lähettänyt: Granny | 20.01.2024
Vaari vinkkasi muorille illalla:
- Olisiko pienet “vipinät“ paikallaan?
Muori tuhahti:
- Ei missään nimessä!
Vaari kysyi ihmeissään:
- Miksei muka?
Siihen mummo:
- Päivällä radiossa kertoivat, että vanhoista munista saa salmonellaa!
Vanhusvitsit | Lähettänyt: Munamies | 28.11.2023
Kaksi pappaa keskustelivat puistonpenkillä:
- Naiminen, se on sitten mukavaa.
- Joulukin on mukavaa.
- Niin niin... Tosiaan, joulu on paljon useammin.
Vanhusvitsit | Lisätty: 08.05.2023
Mummon hautajaisissa saattue oli viemässä haudattavaa väärään suuntaan ja toinen suntio huomasi kauempaa asian.
Suntio huusi hautausmaan toiselta laidalta:
- Helvettiinkö te sitä mummoa oikeen raahaatte?
Vanhusvitsit | Lähettänyt: Piiparinen | 07.12.2022