Poimintoja aiheesta Blondivitsit
Mikäli pidit blondivitsi aihealueen Vaikea kysymys tietokilpailussa vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras blondivitsi.
Blondi oli kadottanut pikkuhousunsa. Hän soitti gynekologille, mutta ne eivät olleet jääneet sinne.
Sitten blondilla välähti:
- Ai hitsi… Ne jäivät sitten varmaan hammaslääkärille.
Blondivitsit | Lähettänyt: G-string | 26.02.2025
Miksi blondilla on paljon kelloja leikkaussalissa?
- Koska aika parantaa haavat
Blondivitsit | Lisätty: 30.05.2022
Miten blondin aivosolut kuolevat?
- Yksinään.
Blondivitsit | Lähettänyt: brain matters | 11.11.2021
Mitä blondin vasen jalka sanoi oikealle jalalle?
- Ei mitään. Ne eivät ole tavanneet.
Blondivitsit | Lähettänyt: Haarakonttori | 11.11.2021
Miksi blondi ostaa mieluiten aina juuri Volvo-merkkisen henkilöauton?
Volvon ratissa lukee V vasemmalla ja O oikealla, noin blondi osaa aina kääntyä oikeaan suuntaan, kun navigaattori neuvoo kääntymään.
Blondivitsit | Lisätty: 21.04.2025
Mitä yhteistä on Helsingin Sanomilla ja blondilla?
- Kumpaakin painetaan koko yö ja laitetaan aamulla jakoon!
Blondivitsit | Lähettänyt: Hesari | 05.09.2023
Blondi meni elokuviin ja hän meni lipputiskille missä hän sai lipun.
Muutaman minuutin jälkeen hän palasi myyjän luokse ja osti uuden lipun.
Jälleen muutaman minuutin jälkeen hän taas palasi myyjän luokse ja halusi taas lipun.
Myyjä lopulta kysyi:
- Miksi sinä ostat vähän väliä uuden lipun samaan näytökseen?
Blondi vastasi:
- No kun lipuntarkastaja laaseroi mun lipun aina kun olin astumassa saliin, jolloin se lippu tuhoutui.
Blondivitsit | Lähettänyt: Alex | 08.12.2022
Blondi menee lääkärille ja valittaa että joka paikkaa sattuu kun koskettaa.
- Rouva hyvä, sormenne on murtunut.
Blondivitsit | Lähettänyt: Lääkäri Mätönen | 10.05.2022
Blondi oli tullut sijaiseksi kouluun. Kun hän astui opettajanhuoneeseen, hän näki koulussa olevan opettajan, joka myöskin oli blondi. Sijainen hämmästyi, teki u-käännöksen ja lähti kotiin.
Myöhemmin iltapäivällä rehtori soitti sijaiselle:
- Mikset tullut tänään töihin kouluun?
Blondi vastasi:
-Luulin, että näen harhoja ja tarvitsen lepoa. Nimittäin kun astuin aamulla opettajanhuoneeseen, näin itseni siellä jo!
Blondivitsit | Lähettänyt: Saipeli | 18.12.2022
Blondi tuli elektroniikkaliikkeeseen tehdäkseen reklamaation toimimattomista langattomista kuulokkeista.
Myyjä tiedusteli häneltä, onko hän koittanut pariliitostilaa.
Blondi:
- En ole, mutta sinä kun olet siinä lähimpänä niin....
Blondivitsit | Lähettänyt: Talarm0 | 25.04.2026