


Yhteistyökumppanin mainos:


Vangit mulkoilivat toistensa ruoka-annoksia.
Vanki katsoi lautastaan, missä oli lihakeittoa ja kysyi toiselta vangilta:
- Miksi sinulla on hernesoppaa? Olen ilmoittanut keittiöön olevani kasvissyöjä.
Toinen vanki vastasi:
- Miksi sinulla sitten on lihasoppaa? Olen ilmoittanut keittiöön olevani lihansyöjä.
Vanki vastasi:
- Olen nimittäin siksi täällä vankilassa, kun varastin naapurin lehmän.
Tuntea hellä suudelma niskassa on miellyttävä herätys.
... Paitsi vankilassa.
Murto-Ville valitti vankilan pastorille:
- On täysin naisten syytä, että olen taas täällä.
Pastori:
- Niin, viini, laulu ja naiset...
Vanki:
- Ei kun kaksi muijaa huomasi minut ikkunasta ja soitti poliisin paikalle.
Vanginvartija huomautti toiselle vartijalle:
- Putte on karannut kopistaan.
- Vihdoinkin, se viilaaminen kävi minun hermoilleni.
- Miksi te olette joutunut vankilaan?
- Uskoni takia.
- Uskonne takia?!
- Uskoin, että poliisi ei saa minua kiinni.
Sellikaveri ihmettelee uudelle 70-vuotiaalle vangille:
- Miten sinä voit sanoa, että jouduit vankilaan nuoruuden kokemattomuuden takia?
- Asianajajani oli vielä kovin nuori, toinen selittää.
Rouva Virtanen oli loistavalla tuulella:
- Ajatelkaapas, poikani on tullut kotiin! Hänet oli tuomittu kymmeneksi vuodeksi Kakolaan, mutta hän on käyttäytynyt niin siivosti, että hän pääsi pois nyt, kahdeksan vuotta istuttuaan!
Naapurin rouva huudahti innostuneena:
- Kylläpä te mahdatte olla hänestä ylpeä!
Toisena päivänä vankilassa tuomittu miesparka meni lääkärin vastaanotolle valittamaan:
- Herra tohtori, viime yönä kuusi homoseksuellia vankia raiskasi minut.
Lääkäri hymyilee potilaalleen:
- Entäs sitten, kultaseni?
Vankilanjohtaja kysyi vangilta:
- Mitä pidät sellistä?
Vanki siihen:
- Pidän erityisesti ristikoista.
Täydellinen mies:
- nousee viideltä joka aamu
- petaa oman sänkynsä
- siivoaa huoneensa
- harrastaa liikuntaa päivittäin
- ei koske alkoholiin
- auttaa keittiössä
- on täsmällinen
- käy nukkumaan aikaisin
Mistä tällaisen miehen löytää?
- Vankilasta!











