


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on japaniksi syksy?
- Litsläts.
Entä talvi?
- Hytihyti.
Kevät?
- Tsirptsirp.
Kesä?
- Läählääh.
Mies sanoi myyjälle:
- Tulin ostamaan autoa.
Myyjä vastasi:
- Toi ota!
Mikä on jäätelö Japaniksi?
- Suli pallo suussa.
Mikä on maalivahti japaniksi?
- Läpimenihanskasta.
Jyri-sikö äkkiä, loive-niko läpesi.
Mikä on äiti japaniksi?
- Kitisikökakarasi.
Mikä on peltipoliisi japaniksi?
- Jokohansevälähti.
Mikä on lumikola japaniksi?
- Mokomaki työntökeppi.
Intialainen taksikuski otti japanilaismiehen kyytiin lentokentältä. Matkalla heidät ohitti moottoripyörä.
Japanilainen kehaisi:
- Nopea moottoripyörä... Tehty Japanissa!
Pian heidät ohitti Toyota.
Japanilainen kehaisi taas:
- Nopea auto... Tehty Japanissa!
Kun päästiin määränpäähän, taksimittari näytti hinnaksi 200€, mikä oli yli tuplasti enemmän mitä japanilainen oli arvioinut. Japanilainen oli aivan ihmeissään.
Taksikuski tokaisi:
- Nopea mittari... Tehty Intiassa!
Miksi japanilainen juoppo juoksee ulkona räntäsateessa suu auki?
– Hän kuuli säätiedotuksesta, että lumipyry on sakea.








