


Yhteistyökumppanin mainos:


Aurajoki tulvi ja autoilijoita kiellettiin ajamasta autolla keskustaan. Kuitenkin veden keskeltä auton katolla seisoi turkulainen viittilöimässä apua.
Pelastajien saapuessa herralta kysyttiin tiukkaan sävyyn, miksi tämä ajoi autonsa opastetauluista huolimatta veden keskelle?
Turkulainen vastasi ja sanoi:
- Kyllä mä näin, että vettä siellä on ja paljon, mutta ensimmäisessä kyltissä luki: TUL-VA.
Mitä tulee, kun yhdistetään blondi ja basisti?
- Turkulainen roudari.
Turun spermapankkiin valittiin yksi Tamperlainenkin luovuttaja.
Kaikki muut luovuttajat olivat turkulaisia, jotka kovasti asianlaitaa ihmettelivät:
- Kui oikke ne tamperlelaisii liemii tänne viititsivätki otta, meidän sperma kun ons kuitekki parempi kun se on käsintehtyäki.
Mikä on ainoa hyvä puoli Turussa?
- Ajatelkaa millaista olisi, jos kaikki turkulaiset asuisivat ympäri Suomea.
Mitä turkulainen kardinaali sanoi konklaavissa?
- Ei kellä sattus kuivi klapei olema?
Kuka on tyhmempi kuin tyhmin tamperelainen?
- Viisas turkulainen.
Jos Anna Puu olisi turkulainen, mikä hänen nimensä olisi?
- Onk mittä klapei?
Mitä on kaksisataa turkulaista Aurajoen pohjassa?
- Hyvä alku.
Turkulaiset Anna Mäki ja Usko Kylmänen tapasivat kutsuilla ja fiksuina ihmisinä tietenkin esittäytyivät toisilleen:
- Mäen Anna, sanoi daami.
- Kylmäsen Usko, vastasi toinen.
Matin ja Tepon piti tavata toisensa Helsinki-Vantaan lentoasemalla.
Matti meni paikalle ja Teppoa ei alkanut näkymään eikä kuulumaan vielä parin tunninkaan päästä.
Matti odotti vielä puoli tuntia, kunnes kyllästyi ja soitti Tepolle:
- Mis sää ny oikein oot?
Teppo vastasi:
- Mää oon Angolas.
Matti ihmetteli:
- No mitä sää ny siel oot? Meidän piti tavata täällä Helsinki-Vantaan lentoasemal.
Teppo:
- No niihän meiän pitikin, mutta siinä odotellessani menin tiskille ja sanoin sille neidille et an kola. Ny mää sit oon tääl Angolas ja arvaa onks jano?








