


Yhteistyökumppanin mainos:


Koikkalaisen vaari makasi pirtin sohvalla kalpeana ja henki pihisten.
Nuuhkaistuaan muutaman kerran ilmaa hän kysyi heikolla ja vapisevalla äänellä vaimoltaan:
- Paistatko sinä jotain kun tulee niin hyvät tuoksut?
Vaimo vastasi keittiöstä:
- Lihapulliahan minä olen paistellut koko aamupäivän.
Vaarilla ilme kirkastui ja hän hihkaisi:
- Ne on minun suurinta herkkuani, tuopa minulle pari-kolme.
Vaimo vastasi tuhahtaen:
- Ole ukko hupajamati, nämä tulee sinun hautajaisiisi.
90 vuotiaan piti palauttaa siemennäyte tutkittavaksi. Ukko palautti kuitenkin tyhjän purkin ja selitti:
- Minä koitin ensin vasemmalla ja sitten oikealla. Vaimo koitti kaksin käsin ja suullaan, ensin hampailla, sitten ilman...
Lopuksi koitti naapurin Elmakin, muttei hänkään saanut purkkia auki!
Junassa istui rakastunut nuoripari vierekkäin ja heitä vastapäätä istui hyvin iäkäs mummo.
Mummo katseli nuorenparin kuhertelua sivusilmällä, hieman uteliaana ja samalla kyräillen mielessään.
Tyttö sanoi pojalle:
- Minulla on pää kipeä.
Poika suuteli häntä hellästi otsalle ja kysyi:
- No, lähtikö pääkipu?
Tyttö vastasi:
- Lähti, mutta minulla on korvakin kipeä...
Poika nuoli ja imi tytön korvaa kiihkeästi. Mummo vierestä katseli touhua tympääntyneenä.
Poika kysyi:
- Paraniko korvasärky?
Tyttö vastasi:
- Parani, mutta minulla on nyt kaula kipeä...
Poika taivutti tytön kaulaa ja imi sitä kiihkeästi.
Poika kysyi:
- Paraniko kaula?
Tyttö sirkutti:
- Aivan ihmeellisesti, mutta huuleni on myös kipeä.
Pojan imiessään kiihkeästi tytön huulta, hän tunsi kuinka joku tökkii häntä kävelykepillä jalkaan.
Mummo katsoi poikaa tiukasti ja kysyi:
- Nuori mies. hoidatteko myös peräpukamia?
Vanhat ystävykset juttelivat vanhainkodissa kahvikupin äärellä.
Vanhus kysyi toiselta:
- Mitenkäs sinun seksielämäsi?
Toinen vastasi:
- Se on niin kuin Coca Cola... Alussa oli Classic, sitten tuli Light ja nyt se on Zero.
Virtasen vaari joutuu melkoisen suureen leikkaukseen ja pelko oli kova mahdollisista komplikaatioista.
Leikkauksen jälkeen Virtanen alkaa heräillä.
Leikkaussalin valo häikäisee hänen silmiään, mutta olo on muuten hyvä.
Hieman arastellen vaari kysyy:
- Tohtori, onnistuiko leikkaus?
Ääni vierestä vastaa:
En minä ole tohtori, olen Pietari.
Mummon hautajaisissa saattue oli viemässä haudattavaa väärään suuntaan ja toinen suntio huomasi kauempaa asian.
Suntio huusi hautausmaan toiselta laidalta:
- Helvettiinkö te sitä mummoa oikeen raahaatte?
Vanhempi mies oli oppinut asumaan omassa kodissaan ja oli kova törpöttelemään sekä käymään kylän pubissa. Hän kuitenkin joutui lopulta vanhusten palvelutaloon asumaan.
Eipä aikaakaan kun hän jo kaljoitteli asuntolassa. Kerran hän oli ottanut niin sanotusti liikaa. Hoitaja tuli ovelle tarkastuskäynnille.
Mies luuli olevansa pubissa ja hoilasi:
- Sanokaa vaan milloin tulee valomerkki, niin minä lähden.
80-vuotias mies oli lääkärillä ja kertoi:
- 50 vuotta nuorempi tyttöystäväni on raskaana. Olen minä vielä aikamoinen sonni!
Lääkäri kertoi miehelle tarinan vanhasta metsästäjästä:
- Metsästäjä oli kerran metsälle mennessään, ottanut sateenvarjon kiväärin sijasta. Hirvi oli loikannut eteen, mies oli ampunut hirveä sateenvarjolla ja hirvi oli kuoli...
Vanhus tuumasi:
- Mahdotonta, jonkun on ollut pakko ampua sivusta!
Lääkäri:
- Niinpä...
Yksinäinen leski, 70-vuotias nainen päätti, että olisi aika etsiä rinnalle mies jakamaan elämän viimeisiä vuosia. Täten hän laittoi ilmoituksen paikalliseen sanomalehteen:
“Halutaan mies! Pitää olla saman ikäinen, ei saa hakata minua, ei saa juoksennella muiden naisten perässä ja täytyy vielä olla hyvä petipuuhissa. Kaikki hakijat tulkoot käymään henkilökohtaisesti!“
Seuraavana aamuna nainen kuuli ovikellonsa soivan.
Yllätyksekseen oven takana oli harmaahiuksinen herrasmies, joka istui pyörätuolissa. Hänellä ei ollut käsiä eikä jalkoja.
Leski sanoin miehelle:
- Et kai kuvittele minun valitsevan sinua? Katso nyt sinua, eihän sinulla ole jalkoja!
Pyörätuolissa istuva herrasmies hymyili vienosti ja vastasi:
- Niin ja sen takia en voi juosta vieraissa!
Leskirouva totesi:
- Mutta eihän sinulla ole käsiäkään!
Jälleen vanha herrasmies hymyili ja tokaisi virne kasvoillaan:
- Niin ja sen vuoksi en voi ikinä hakata sinua.
Leski nosti hieman kulmakarvaansa kysyessään mieheltä viimeisen kysymyksen:
- Oletko sinä hyvä sängyssä?
Pyörätuolissa istunut raajaton vanhus nojasi taaksepäin valtava hymy kasvoillaa ja totesi:
- Miten sinä kuvittelit että minä soitin ovikelloa?
Vanha pariskunta istui kahvipöydässä juoden päiväkahvia.
Vaari kysyi mummolta:
- Kuinka monen miehen kanssa olet nukkunut?
Mummo:
- Vain sinun kanssasi... muiden kanssa en nukkunut.








