


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi Ladassa on lämmitettävä takalasi?
– Talvella eivät kädet jäädy kun työnnät sitä.
Miksi tiedostojen siirto internetistä omalle koneelle on niin hidasta?
- Siksi, kun ne pitää LADAta.
Isä otti pikku-Pekan mukaan mennessään ostamaan uutta autoa.
- Ostetaan Lada, Pekka ehdotti.
- Eikä osteta! Lada ei ole mikään auto, isä sanoi ja osti komean Mersun.
Ajaessaan autoliikkeen pihasta kadulle isä kysyi Pekalta:
- Tuleeko sieltä autoa?
- Ei tule, Pekka huikkasi.
Isä kaasutti kadulle ja samalla rysähti Lada Mersun kylkeen.
Miksi Ladaa ei tarvitse lukita?
- Kukaan ei usko, että se käynnistyy kuitenkaan.
Miksi Ladassa ei ole peilejä?
- Ei tarvitse, koska kukaan ei tule perässä!
Mies asensi vanhaan Ladaansa kalliin varashälyttimen.
Naapuri ihmetteli ratkaisua:
- Luuletko oikeasti, että joku yrittää varastaa Ladan?
Mies katsoi vakavana ja totesi:
- En minä sitä pelkää.
Naapuri:
- No mitä sitten?
Mies:
- Pelkään että joku jättää niitä lisää pihaan.
Japen uudesta Ladasta tyhjenee rangas kesken matkan. Hän nousee autosta, kaivaa esiin tunkin sekä työkalut, ja ryhtyy irrottamaan pyörää.
Paikalle osuu Rainer, joka pysähtyy katselemaan ja kysyy:
- Mitä oikein puuhaat?
Jape:
- Pyörää tässä irrotan.
Vähän mietittyään kulkumies sieppaa työkalupussista rengasraudan, lyö tuulilasin rikki ja sanoo:
- Ota sinä pyörät, minä vien radion!
Miksi Lada on voimistelu- ja urheiluauto?
- Sisäänpääsy on voimistelua ja ajaminen urheilua.
Miten 7 henkeä mahtuu yhteen ladaan?
- 2 eteen, 2 taakse, yhdellä Yrjö sylissä ja toisella Matti kukkarossa ja aina on tilaa yhdelle joka käyttää rexonaa!
Mitä yhteistä on Ladalla ja kylpyammeella?
- Kummastakaan ei kehtaa nousta pois julkisella paikalla.








