


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi Lada on voimistelu- ja urheiluauto?
- Sisäänpääsy on voimistelua ja ajaminen urheilua.
Ladakuskin kymmenen käskyä…
1. Älä nouse Ladasta yleisellä paikalla.
2. Minä olen Lada, sinun Samarasi, älä pidä muita autoja.
3. Älä turhaan istu Ladaasi, sillä Lada ei jätä hajoamatta sen alla, joka siihen turhaan istuu.
4. Muista pyhittää Ladasi.
5. Muista työntää Ladaasi aina ylämäessä.
6. Älä houri Ladastasi julkisella paikalla.
7. Älä varasta Ladaa, sillä siitä et pääse eroon, eikä autokauppias jätä rankaisematta sinua.
8. Älä sano väärää todistusta Ladastasi.
9. Älä himoitse lähimmäisesi Ladaa.
10. Älä himoitse lähimmäisesi tiikerikuvioisia istuinsuojia, talvirenkaita, Konelan pölykapseleita, tai mitään mikä on hänen Ladassaan.
Mikä on nimeltään Lada jossa on vetokoukku?
– Perävaunu.
Lada ja aasi tulivat tiellä toisiaan vastaan.
Lada sanoi:
- Minä olen auto.
Aasi sanoi:
- Minä olen hevonen.
Sitten molemmat päästivät oikean röhönaurun ja jatkoivat matkaansa.
Miksi Ladaa ei tarvitse lukita?
- Kukaan ei usko, että se käynnistyy kuitenkaan.
Mies meni autokauppaan ja kysyi myyjältä:
- Onko teillä mitään edullista mutta luotettavaa autoa?
Myyjä mietti hetken ja sanoi:
- Meillä olisi tämä vanha Lada.
Mies:
- Sanoin luotettava.
Myyjä:
- Niin, siihen voi luottaa että jotain menee rikki joka viikko.
Mies päätti kuitenkin ottaa riskin ja ostaa auton, koska se oli todella edullinen.
Seuraavana päivänä hän kuitenkin palasi liikkeeseen vihaisena ja raivosi:
- Tämä hajosi jo matkalla kotiin!
Myyjä hymyili tyytyväisenä:
- Hienoa kuulla että pääsitte noinkin pitkälle.
Mistä tunnistaa todellisen optimistin?
- Hän ajaa Ladalla ohituskaistalle.
Nahkaratti on kuin silikonirinnat:
- Molempia on kiva hiplata, mutta ei niillä kyydit parane.
Miksi Ladassa on lämmitettävä takalasi?
– Talvella eivät kädet jäädy kun työnnät sitä.
Mies vei vanhan Ladansa katsastukseen ja jäi odottamaan hermostuneena tuomiota. Hetken päästä katsastusmies käveli ulos paperi kädessään ja huokaisi syvään.
Auton omistaja kysyi:
- No, miten kävi?
Katsastusmies raapi päätään ja sanoi:
- En tiedä pitäisikö tämä hylätä vai ilmoittaa museovirastolle.
Omistaja:
- Miksi?
Katsastusmies:
- En ole nähnyt näin alkuperäisessä kunnossa olevaa Ladaa sitten Neuvostoliiton.








