


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondi ei osannut laskea 7 + 10 laskimella?
- Hän ei löytänyt nappulaa kympille.
Blondi, brunette ja punapää juttelivat lääkärin odotushuoneessa ultraa odottaessa siitä, miten siittämisasento vaikuttaa tulevaan lapseen.
Brunette sanoo nauraen:
- Lapseni on varmaan poika, koska kun lasta siitettiin, mieheni oli päälläni.
Punapää jatkaa juttua kikatellen:
- Minun lapseni on siinä tapauksessa tyttö, koska minä olin mieheni päällä.
Blondi purskahti hysteeriseen itkuun:
- Minun lapseni on koiranpentu!
Mikä on blondin lemmikkiseepran nimi?
- Pilkku.
Mitä eroa on WC-pytyllä ja blondilla?
- Blondi ei lotise, kun sitä vetää.
Blondi värjää hiuksensa ruskeiksi. Mitä se on?
- Keinoälyä.
Blondi oli ostoskeskuksessa kun puhelin yhtäkkiä soi.
Blondi vastasi ihmeissään:
- Moi, miten sä osasit tänne soittaa?
Miksi blondin yöpöydällä on kaksi juomalasia, toinen täynnä ja toinen tyhjä?
No, jos blondi herää yöllä ja on janoinen, voi juoda siitä täydestä, mutta jos blondi herää yöllä eikä ole janoinen, voi juoda siitä tyhjästä lasista.
Blondi esittäytyi hienoilla kutsuilla, missä oli paikalla porukkaa ympäri maailman.
Blondi:
- Barbara, the cheerleader.
Isäntä:
- Vladimir, Put`in.
Blondi:
- Oh, already now?
Tietokilpailussa juontaja kysyi blondilta:
- Mistä lasisilmä on tehty?
Blondi mietti pitkään ja vastasi viimein:
- En tiedä...
Juontaja kuulutti oikean vastauksen kovaan ääneen:
- No lasista tietysti!
Blondi:
- Ai mutta tottakai! Eihän siitä muuten näkisi läpi.
Miksi blondi on jäänyt haaroistaan kiinni bensa-aseman maksuautomaattiin?
- Siinä luki, että kaikki maksutavat kelpaavat








