


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Miksi blondin auton ohjauspyörässä on huulipunaa?
- Blondi on soittanut torvea.
Miksi blondi on hyvä matkustaja?
- Voit pysäköidä vammaisille varatuille paikoille.
Blondi kertoi tutulleen, että hän ei oikein uskalla poistua kotoaan, sillä hän jää pelkäämään, että sähkölaitteita jää päälle lähtiessä.
Kaveri neuvoi, että näppää aina kuvan digikameralla tai kännykällä keittiöstä lähtiessään, niin voi myöhemmin tarkistaa näytöstä, jäikö jokin laite päälle.
Myöhemmin blondi kertoi tutulleen:
- Kiitos vinkistä, voin olla huoletta nykyään. Teetin siitä digikuvasta paperikuvan, ja pidän sitä nyt aina mukanani. Siitä käy kätevästi ilmi, etten ole jättänyt mitään laitteita päälle.
Miksi kutsutaan blondia, jolla on puolikkaat aivot?
- Lahjakkaaksi!
Blondi liftasi rekan kyytiin. Muutaman kuukauden kuluttua hän huomasi olevansa raskaana ja blondin kaveri kysyi:
- Kuka on isä?
Blondi mietti hetken ja vastasi:
- No rekan kyljessä luki Kauko Kiito.
Mitä eroa on blondilla ja hyttysellä?
- Hyttynen älyää lopettaa imemisen heti ensimmäisen läimäyksen jälkeen.
Mitä blondi kysyi vieruskaveriltaan terveystiedontunnilla?
- Onko kumia lainata?
Mitä blondi sanoi, ollessaan vedessä vyötäröään myöden?
- Nyt meni yli ymmärryksen.
Mitä eroa on WC-pytyllä ja blondilla?
- Blondi ei lotise, kun sitä vetää.








