


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi liftasi rekan kyytiin. Muutaman kuukauden kuluttua hän huomasi olevansa raskaana ja blondin kaveri kysyi:
- Kuka on isä?
Blondi mietti hetken ja vastasi:
- No rekan kyljessä luki Kauko Kiito.
Blondi nukahti baarista tullessaan maatilan niityn laitaan. Yön aikana lehmä asettui hänen viereensä makaamaan.
Aamulla unisen blondin käsi tunnusteli vierustoveria ja osui utareisiin.
Blondi sanoi:
- Huomenta pojat... Viittiskö joku teistä heittää mut himaan?
Mikä on blondin lemmikkiseepran nimi?
- Pilkku.
Miksi kutsutaan blondia, joka on viisas ja neitsyt?
- Myytiksi.
Miten blondin saa nauramaan lauantaina?
- Kerrotaan hänelle vitsi keskiviikkona.
Miksi blondin yöpöydällä on kaksi juomalasia, toinen täynnä ja toinen tyhjä?
No, jos blondi herää yöllä ja on janoinen, voi juoda siitä täydestä, mutta jos blondi herää yöllä eikä ole janoinen, voi juoda siitä tyhjästä lasista.
Blondi oli ostanut vahingossa mustaa hiustenväriainetta. Järkytys oli hirmuinen kun blondista tuli mustahiuksinen.
Blondi katsoi peiliin ja huusi kauhuissaan:
- Tuohan on se minun entinen opettajani, joka aina huusi: tyhmä, tyhmä blondi!
Blondi teki pitsatilauksen pizzeriassa.
Myyjä kysyi lopuksi:
- Leikataanko neljään vai kahdeksaan osaan?
Blondi:
- Neljään, en ikinä jaksaisi syödä kahdeksaa!
Miksi Blondi hinkkasi jalkoväliään bensa-automaattiin?
- Koska automaatissa luki, että kaikki maksutavat käy.
Mitä eroa on joulupukilla ja blondilla?
– Joulupukki antaa kontin, blondi antaa nelinkontin.








