


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi 17 blondia seisoi baarin edessä?
– Piti olla 18, jotta pääsi sisään.
Miksi kaksi blondia jäätyi kuloiaaksi Drive-In-elokuvateatterissa?
- He tulivat katsomaan elokuvaa: ”Suljettu talveksi”.
Miksi blondi meni lentokoneeseen kylpytakissa?
– Se oli suihkukone.
Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Ollessaan raskaana.
Miksi kutsutaan ohjauspyörän takana istuvaa tukevaa blondia?
- Turvatyynyksi
Blondipilotti pelastettiin pudonneesta helikopterista. Tutkimuksissa paljastui että hänen oli tullut kylmä ja ja hän päätti sulkea tuulettimen.
Blondi ajoi autolla ja radiosta alkoi tulemaan blondivitsejä.
Hetken kuunneltuaan blondi suuttui, koska mielestään vitsit halvesivat blondeja.
Pian hän ajoi ison ohrapellon kohdalla ja näki, kuinka keskellä peltoa toinen blondi soutaa soutuvenettä.
Autolla ajavaa blondia alkoi näky sapettamaan vallan kauheasti ja hän pysäytti auton renkaat kirskuen.
Blondi nousi autosta ulos ja meni pellon laitaan huutamaan tälle soutavalle blondille:
- Voi helvetti sun kanssas! Just tollasten tosi tyhmien takia ne nauraa meille kaikille blondeille jo tuolla radiossakin!
Samaan hengevetoon blondi jatkoi huutamista:
- Jos osaisin uida, niin uisin sinne keskelle peltoa ja vetäisin sua turpaan!
Mitä Blondi sanoi, kun ajoi autolla päin puuta ja auto alkoi höyrytä sekä sihistä?
- Luojan kiitos tää elää vielä.
Miksi blondi käyttää vappuna villaisia pikkupöksyjä?
- Pysyy nilkat lämpiminä.
Blondi ajeli moottoritiellä avoautollaan reilua ylinopeutta suoraan poliisin tutkaan.
Poliisi pysäytti ja sanoi:
- Huomasitkos katsoa yhtään nopeusmittariin?
Blondi viisasteli:
- Kyllä kyllä, ihan oikein se näytti. Tässä on katsos mailimittari!
Poliisi:
- Hmh! Näyttäkääpäs sitten ajokortti ja rekisteriote.
Blondi kyseli ärtyneenä:
- Minkäslaisia ne sitten on?
Poliisi selvitti kohteliaasi:
- Rekisteriote on paperi, joka on varmaankin kansiossa hansikaslokerossa. Ajokortti on tuollainen luottokortin kokoinen kortti, missä on teidän kuvanne
Blondi kaiveli käsilaukkkuaan ja työnsi poliisille pienen käsipeilin:
- Tämä se varmaan sitten on...
Poliisi katsoi hetken hämmästyneenä peiliin ja sanoi:
- Olisitte heti kertonut että tekin olette poliisi! Hyvää matkaa vaan...








