


Mainos:


Mitä blondi tekee viljapellolla?
- Kuuntelee apulantaa.
Mitä eroa on tietokoneella ja blondilla?
- Tietokoneeseen tiedot tarvitsee syöttää vain kerran.
Kaksi blondia heräsi railakkaan illan jälkeen hotellista.
Toinen heistä kyseli:
- Missähän me ollaan?
Toinen vastasi:
- Vietnamissa... Vessassa nimittäin luki, että Hanoista ei tule vettä.
Miten pitää blondi kotona?
- Rakenna liikenneympyrä autotallin eteen.
Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
- Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin?!
Blondi soitti poikaystävälleen ja kertoi, että oli ostanut palapelin.
Poikaystävä:
- Mitä kuva esittää?
Blondi:
- Tämä on tällainen hieno kukko, mutta en saa sitä millään tehtyä.
Poikaystävä:
- Odota siellä, saavun heti paikalle ja autan sinua.
Poikaystävä saapui paikalle ja blondi opasti hänet keittiön pöydän ääreen.
Siihen poikaystävä:
- Laita nyt helvetissä nuo Corn Flakesit takaisin pakettiin!
Blondi meni vessaan ja otti oven irti.
Miksi hän otti oven irti?
- Jotta kukaan ei tirkistelisi avaimen reiästä.
Miksi blondi meni lentokoneeseen kylpytakissa?
– Se oli suihkukone.
Miksi kutsutaan ohjauspyörän takana istuvaa tukevaa blondia?
- Turvatyynyksi
Miksi blondi irvistelee ja vääntelee naamaansa mikroaaltouunin edessä?
– Hän tekee lapsille nauravia nakkeja.








