


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi soitti ystävälleen:
”Hei tuu auttamaan mua. Mulla on uusi palapeli ja mä en saa sitä millään koottua. Se on hirmu vaikee.”
Ystävä soittikin kohta ovikelloa:
”Noo, missäköhän se palapeli oikein on?”
”Tuolla keittiön pöydällä”, blondi vastasi.
Ystävä tuijotti hetken epäuskoisena keittiön pöytää:
”Kuule, eiköhän laiteta nuo murot takaisin laatikkoon”
Miksi blondi pettyi karvaasti kun saapui Lontooseen?
- Huomasi että Big Ben olikin kello
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Miksi kutsutaan blondia, jolla on puolikkaat aivot?
- Lahjakkaaksi!
Miksi kaksi blondia jäätyi kuloiaaksi Drive-In-elokuvateatterissa?
- He tulivat katsomaan elokuvaa: ”Suljettu talveksi”.
Mitä eroa on blondilla ja itikalla?
- Itikka lakkaa imemästä, kun sitä läpsäisee.
Blondi oli viikon ajan toipumassa leikkauksen jälkeen sairaalassa.
Hän kysyi hoitsulta:
- Miks ihmeessä mulla on huone täynnä raksuttavia käki-, herätys ja kaappikelloja?
Hoitaja näpsäytti leikkisästi potilasblondin nenää ja totesi:
- Hassu... Se on niin, että aika parantaa haavat kertoo meidän johtaja.
Miksi blondi ajoi autolla ojaan?
- Hän yritti saada vilkun pois päältä.
Miksi blondi mursi jalkansa?
- Hän putosi haravoidessaan puusta.
Blondi meni elokuviin ja hän meni lipputiskille missä hän sai lipun.
Muutaman minuutin jälkeen hän palasi myyjän luokse ja osti uuden lipun.
Jälleen muutaman minuutin jälkeen hän taas palasi myyjän luokse ja halusi taas lipun.
Myyjä lopulta kysyi:
- Miksi sinä ostat vähän väliä uuden lipun samaan näytökseen?
Blondi vastasi:
- No kun lipuntarkastaja laaseroi mun lipun aina kun olin astumassa saliin, jolloin se lippu tuhoutui.








