


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä blondi kysyi vieruskaveriltaan terveystiedontunnilla?
- Onko kumia lainata?
Mitä eroa on joulupukilla ja blondilla?
– Joulupukki antaa kontin, blondi antaa nelinkontin.
Miksi blondi mursi jalkansa?
- Hän putosi haravoidessaan puusta.
Miksi blondin yöpöydällä on kaksi juomalasia, toinen täynnä ja toinen tyhjä?
No, jos blondi herää yöllä ja on janoinen, voi juoda siitä täydestä, mutta jos blondi herää yöllä eikä ole janoinen, voi juoda siitä tyhjästä lasista.
Miten blondin aivosolut kuolevat?
- Yksinään.
Miksi blondi on hyvä matkustaja?
- Voit pysäköidä vammaisille varatuille paikoille.
Blondi meni parturiin korvalappustereot korvilla. Istuessaan parturin penkille hän sanoi:
- Korvalappustereoita ei saa ottaa pois tai minulle tapahtuu jotain kauheaa.
Parturi kävi leikkaamaan blondin hiuksia. Kotvan kuluttua blondi nukahti. Parturi ajatteli, että korvalaput ovat edessä ja että kyllä ne voi ottaa ne pieneksi hetkeksi pois.
Hetken kuluttua parturi huomaa kauhukseen, että blondi on kuollut. Parturi mietti mitä pitäsi tehdä ja päättää kunnella mitä korvalappustereoista kuuluu:
- “Hengitä sisään, hengitä ulos, hengitä sisään, hengitä ulos...“
Mitä blondi sanoi, ollessaan vedessä vyötäröään myöden?
- Nyt meni yli ymmärryksen.
Mitä blondi sanoi ensimmäiseksi, kun hän synnytti lapsen?
- Oletteko varmoja, että se on minun.
Mitä eroa on WC-pytyllä ja blondilla?
- Blondi ei lotise, kun sitä vetää.








