


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondi reputti autokoulun inssiajon?
- Aina kun auton ovi avattiin, hän hyppäsi takapenkille.
Miksi kutsutaan ohjauspyörän takana istuvaa tukevaa blondia?
- Turvatyynyksi
Blondi oli päässyt linja-auton kuljettajaksi.
Eikä kauankaan aikaa hän ei ollut ehtinyt olla töissä kun hän ajoi bussin ojaan.
Poliisi kysyi:
- Mites tämä oikein tapahtui.
Blondi:
- En tiedä. Minä olin juuri takana rahastamassa.
Mitä blondi kysyi vieruskaveriltaan terveystiedontunnilla?
- Onko kumia lainata?
Miten blondi tappaa kalan?
– Hukuttamalla
Blondi kertoi tutulleen, että hän ei oikein uskalla poistua kotoaan, sillä hän jää pelkäämään, että sähkölaitteita jää päälle lähtiessä.
Kaveri neuvoi, että näppää aina kuvan digikameralla tai kännykällä keittiöstä lähtiessään, niin voi myöhemmin tarkistaa näytöstä, jäikö jokin laite päälle.
Myöhemmin blondi kertoi tutulleen:
- Kiitos vinkistä, voin olla huoletta nykyään. Teetin siitä digikuvasta paperikuvan, ja pidän sitä nyt aina mukanani. Siitä käy kätevästi ilmi, etten ole jättänyt mitään laitteita päälle.
Mitä yhteistä on Helsingin Sanomilla ja blondilla?
- Kumpaakin painetaan koko yö ja laitetaan aamulla jakoon!
Mitä eroa on blondilla ja hammastahnalla?
- Blondi ei vaahtoa kun sitä panee suuhun.
Mitä yhteistä on kitaralla ja blondilla?
- Molempia rämpytetään reijän kohdalta.
Milloin blondilla on kahdet aivot?
- Kun se odottaa kaksosia.








