


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi oli viikon ajan toipumassa leikkauksen jälkeen sairaalassa.
Hän kysyi hoitsulta:
- Miks ihmeessä mulla on huone täynnä raksuttavia käki-, herätys ja kaappikelloja?
Hoitaja näpsäytti leikkisästi potilasblondin nenää ja totesi:
- Hassu... Se on niin, että aika parantaa haavat kertoo meidän johtaja.
Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Ollessaan raskaana.
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Blondi oli ostanut vahingossa mustaa hiustenväriainetta. Järkytys oli hirmuinen kun blondista tuli mustahiuksinen.
Blondi katsoi peiliin ja huusi kauhuissaan:
- Tuohan on se minun entinen opettajani, joka aina huusi: tyhmä, tyhmä blondi!
Mikä on blondin lemmenkutsu?
- Hei pojat, olen tosi kännissä!
Miksi blondi heittelee pullan palasia vessanpönttöön?
– Se ruokkii WC-ankkaa!
Miksi kutsutaan ohjauspyörän takana istuvaa tukevaa blondia?
- Turvatyynyksi
Miten blondi saadaan kiireiseksi?
– Annetaan sille paperilappu jonka kummallakin puolella lukee ”Käännä”
Miksi blondi palautti vessaharjan kauppaan?
– Hänestä oli kuitenkin kivempi käyttää vessapaperia.
Miksi blondi käyttää vappuna villaisia pikkupöksyjä?
- Pysyy nilkat lämpiminä.








