


Mainos:


Miksi blondin yöpöydällä on kaksi juomalasia, toinen täynnä ja toinen tyhjä?
No, jos blondi herää yöllä ja on janoinen, voi juoda siitä täydestä, mutta jos blondi herää yöllä eikä ole janoinen, voi juoda siitä tyhjästä lasista.
Miksi blondi pysähtyi autolla ja ajoi takaisin kotiin?
- Hän näki “stop“ merkin.
Blondi meni parturiin korvalappustereot korvilla. Istuessaan parturin penkille hän sanoi:
- Korvalappustereoita ei saa ottaa pois tai minulle tapahtuu jotain kauheaa.
Parturi kävi leikkaamaan blondin hiuksia. Kotvan kuluttua blondi nukahti. Parturi ajatteli, että korvalaput ovat edessä ja että kyllä ne voi ottaa ne pieneksi hetkeksi pois.
Hetken kuluttua parturi huomaa kauhukseen, että blondi on kuollut. Parturi mietti mitä pitäsi tehdä ja päättää kunnella mitä korvalappustereoista kuuluu:
- “Hengitä sisään, hengitä ulos, hengitä sisään, hengitä ulos...“
Miksi blondi pitää peukaloaan naulan päällä vasaroidessaan?
- Koska pauke aiheuttaa päänsärkyä.
Blondipilotti pelastettiin pudonneesta helikopterista. Tutkimuksissa paljastui että hänen oli tullut kylmä ja ja hän päätti sulkea tuulettimen.
Miksi blondi istuu sanomalehden päällä?
- Se lukee huulilta.
Mistä tietää, että blondi on käyttänyt tietokonetta?
- Näyttöruudulla on korjauslakkaa.
Miksi blondi ostaa mieluiten aina juuri Volvo-merkkisen henkilöauton?
Volvon ratissa lukee V vasemmalla ja O oikealla, noin blondi osaa aina kääntyä oikeaan suuntaan, kun navigaattori neuvoo kääntymään.
Miksi blondi alkoi riisumaan vaateitaan metrossa?
Hän kuuli pojan sanovan:
– Tuolta se v***n tarkastaja tulee.
Miksi blondi irvistelee ja vääntelee naamaansa mikroaaltouunin edessä?
– Hän tekee lapsille nauravia nakkeja.








