


Yhteistyökumppanin mainos:


Mistä tiedät, että saamasi faksi on blondin lähettämä?
- Siinä on postimerkki.
Miksi blondi ajoi autolla ojaan?
- Hän yritti saada vilkun pois päältä.
Oli tapahtunut rikos ja nainen pyysi blondia menemään tien laitaan pysäyttämään poliisit, heti kun näkee niiden kulkevan tiellä.
Blondi lupasi tehdä niin ja meni vähän matkan päähän tien laitaan tarkkaavaisena odottamaan poliisien näkymistä.
Vartin päästä tiellä kulki poliisiauto, mutta blondi ei kuitenkaan pysäyttänyt sitä...
Rikospaikalla ollut nainen huomasi sen kauempaa katsoessaan ja meni sitten blondin luo ja kysyi häneltä ihmeissään:
- Miksi et pysäyttänyt poliiseja?
Blondi vastasi:
- Mun piti pysäyttää poliisit, ei poliisiautoa?!
Blondi oli hotellissa. Tarjoilija koputti huoneen oveen:
– Haluatteko kahvia vuoteeseen?
– Tuota, mielummin kuppiin, kiitos.
Blondi soitti hätääntyneenä poikaystävälleen:
- Ostin kaupasta palapelin, mutta sen kokoamisesta ei tule yhtään mitään. Kaikki palat on ihan rupusia ja saman näköisiä. Ei tästä millään tule tuollaista pakkauksen kannessa olevaa söpöö tiikerin kuvaa!
Poikaystävä riensi blondin asunnolle auton renkaat vinkuen, ja hetken katsottuaan tyttöystävänsä touhua, selvensi hän hieman asiaa:
- Tämä on kylläkin muropaketti, eikä mikään palapeli.
Mitä eroa on tietokoneella ja blondilla?
- Tietokoneeseen tiedot tarvitsee syöttää vain kerran.
Miksi blondi meni lentokoneeseen kylpytakissa?
– Se oli suihkukone.
Miksi blondi on iloinen koottuaan palapelin kuudessa viikossa?
- Koska palapelin kotelossa lukee 2-4 vuotta.
Miksi blondi juoksee sänkyä ympäri?
– Hän yrittää saada unen päästä kiinni
Mistä tietää, että blondi on käyttänyt tietokonetta?
- Näyttöruudulla on korjauslakkaa.








