


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi kutsutaan blondia, jolla on puolikkaat aivot?
- Lahjakkaaksi!
Miten blondin aivosolut kuolevat?
- Yksinään.
Mitä eroa on blondilla ja tietokoneella?
– Tietokoneeseen tarvitsee syöttää tiedot vain kerran.
Miksi blondi ei osannut laskea 7 + 10 laskimella?
- Hän ei löytänyt nappulaa kympille.
Miksi blondi istuu sanomalehden päällä?
- Se lukee huulilta.
Blondi liftasi rekan kyytiin. Muutaman kuukauden kuluttua hän huomasi olevansa raskaana ja blondin kaveri kysyi:
- Kuka on isä?
Blondi mietti hetken ja vastasi:
- No rekan kyljessä luki Kauko Kiito.
Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Ollessaan raskaana.
Blondi kuuli naapurin sanovan jollekulle:
- Ei haukku haavaa tee.
Seuraavana aamuna blondi meni naapurin luo ja sanoi vihaisena:
- Olitte väärässä! Laitoin eilen käteni koiran suuhun silloin, kun se haukkui ja katso. Kyllä se haukku haavan tekee!
Blondi soitti ystävälleen:
”Hei tuu auttamaan mua. Mulla on uusi palapeli ja mä en saa sitä millään koottua. Se on hirmu vaikee.”
Ystävä soittikin kohta ovikelloa:
”Noo, missäköhän se palapeli oikein on?”
”Tuolla keittiön pöydällä”, blondi vastasi.
Ystävä tuijotti hetken epäuskoisena keittiön pöytää:
”Kuule, eiköhän laiteta nuo murot takaisin laatikkoon”
Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
- Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin?!








