


Mainos:


Blondi nukahti baarista tullessaan maatilan niityn laitaan. Yön aikana lehmä asettui hänen viereensä makaamaan.
Aamulla unisen blondin käsi tunnusteli vierustoveria ja osui utareisiin.
Blondi sanoi:
- Huomenta pojat... Viittiskö joku teistä heittää mut himaan?
Miten pitää blondi kotona?
- Rakenna liikenneympyrä autotallin eteen.
Miksi kutsutaan ohjauspyörän takana istuvaa tukevaa blondia?
- Turvatyynyksi
Blondi kertoi tutulleen, että hän ei oikein uskalla poistua kotoaan, sillä hän jää pelkäämään, että sähkölaitteita jää päälle lähtiessä.
Kaveri neuvoi, että näppää aina kuvan digikameralla tai kännykällä keittiöstä lähtiessään, niin voi myöhemmin tarkistaa näytöstä, jäikö jokin laite päälle.
Myöhemmin blondi kertoi tutulleen:
- Kiitos vinkistä, voin olla huoletta nykyään. Teetin siitä digikuvasta paperikuvan, ja pidän sitä nyt aina mukanani. Siitä käy kätevästi ilmi, etten ole jättänyt mitään laitteita päälle.
Miksi blondi ei päässyt hissinkuljettajaksi?
- Hän ei oppinut reittiä.
Mitä eroa on blondilla ja voilla?
– Voita on vaikeampi levittää
Miksi blondi ostaa mieluiten aina juuri Volvo-merkkisen henkilöauton?
Volvon ratissa lukee V vasemmalla ja O oikealla, noin blondi osaa aina kääntyä oikeaan suuntaan, kun navigaattori neuvoo kääntymään.
Mitä blondi kysyi vieruskaveriltaan terveystiedontunnilla?
- Onko kumia lainata?
Blondi oli tullut sijaiseksi kouluun. Kun hän astui opettajanhuoneeseen, hän näki koulussa olevan opettajan, joka myöskin oli blondi. Sijainen hämmästyi, teki u-käännöksen ja lähti kotiin.
Myöhemmin iltapäivällä rehtori soitti sijaiselle:
- Mikset tullut tänään töihin kouluun?
Blondi vastasi:
-Luulin, että näen harhoja ja tarvitsen lepoa. Nimittäin kun astuin aamulla opettajanhuoneeseen, näin itseni siellä jo!
Mistä tietää että blondilla on kuukautiset?
- Sillä on tampooni korvan takana ja se etsii paniikissa kynäänsä.








