


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä eroa on joulupukilla ja blondilla?
– Joulupukki antaa kontin, blondi antaa nelinkontin.
Blondi oli kadottanut pikkuhousunsa. Hän soitti gynekologille, mutta ne eivät olleet jääneet sinne.
Sitten blondilla välähti:
- Ai hitsi… Ne jäivät sitten varmaan hammaslääkärille.
Miksi kutsutaan blondia, joka on viisas ja neitsyt?
- Myytiksi.
Miksi blondi ei osaa kirjoittaa numeroa 11?
- Hän ei koskaan muista kumpi numero tulee ensin.
Blondi meni vessaan ja otti oven irti.
Miksi hän otti oven irti?
- Jotta kukaan ei tirkistelisi avaimen reiästä.
Kaksi blondia heräsi railakkaan illan jälkeen hotellista.
Toinen heistä kyseli:
- Missähän me ollaan?
Toinen vastasi:
- Vietnamissa... Vessassa nimittäin luki, että Hanoista ei tule vettä.
Mitä yhteistä on kitaralla ja blondilla?
- Molempia rämpytetään reijän kohdalta.
Blondi liftasi rekan kyytiin. Muutaman kuukauden kuluttua hän huomasi olevansa raskaana ja blondin kaveri kysyi:
- Kuka on isä?
Blondi mietti hetken ja vastasi:
- No rekan kyljessä luki Kauko Kiito.
Blondi kertoi tutulleen, että hän ei oikein uskalla poistua kotoaan, sillä hän jää pelkäämään, että sähkölaitteita jää päälle lähtiessä.
Kaveri neuvoi, että näppää aina kuvan digikameralla tai kännykällä keittiöstä lähtiessään, niin voi myöhemmin tarkistaa näytöstä, jäikö jokin laite päälle.
Myöhemmin blondi kertoi tutulleen:
- Kiitos vinkistä, voin olla huoletta nykyään. Teetin siitä digikuvasta paperikuvan, ja pidän sitä nyt aina mukanani. Siitä käy kätevästi ilmi, etten ole jättänyt mitään laitteita päälle.
Blondi ajaa liikenneympyrään. Tien reunassa istuu kerjäläinen ja blondi antaa hänelle euron, jatkaen edelleen kierroksen ajamista.
Jälleen kerjäläisen kohdalle tultuaan antaa taas euron, ja samoin seuraavalla kierroksella ja seuraavalla.
Viidennellä kierroksella kerjäläinen sanoo:
- Jos annat kympin, niin näytän miten päästään ulos ympyrästä.








