


Mainos:


Miksi kutsutaan blondia, joka on viisas ja neitsyt?
- Myytiksi.
Montako blondia tarvitaan muodostamaan piiri?
- Kaksi. Yksi on kylpyammeessa ja toinen ojentaa hiustenkuivaajan.
Miksi blondin auton ohjauspyörässä on huulipunaa?
- Blondi on soittanut torvea.
Blondi juoksee parin päivän sisällä monesti postilaatikolla.
Naapuri ihmettelee ja kysyy lopulta syytä moiseen.
– No aina kun mä avaan tietokoneen, siellä lukee, että sinulle on postia.
Blondi, brunette ja punapää juttelivat lääkärin odotushuoneessa ultraa odottaessa siitä, miten siittämisasento vaikuttaa tulevaan lapseen.
Brunette sanoo nauraen:
- Lapseni on varmaan poika, koska kun lasta siitettiin, mieheni oli päälläni.
Punapää jatkaa juttua kikatellen:
- Minun lapseni on siinä tapauksessa tyttö, koska minä olin mieheni päällä.
Blondi purskahti hysteeriseen itkuun:
- Minun lapseni on koiranpentu!
Blondi soitti poikaystävälleen ja kertoi, että oli ostanut palapelin.
Poikaystävä:
- Mitä kuva esittää?
Blondi:
- Tämä on tällainen hieno kukko, mutta en saa sitä millään tehtyä.
Poikaystävä:
- Odota siellä, saavun heti paikalle ja autan sinua.
Poikaystävä saapui paikalle ja blondi opasti hänet keittiön pöydän ääreen.
Siihen poikaystävä:
- Laita nyt helvetissä nuo Corn Flakesit takaisin pakettiin!
Mistä tietää, että blondilla on ollut huono päivä?
- Hänellä on tamponi korvan takana, ja hän ei tiedä missä hänen kynänsä on.
Miksi blondi kiertää lasiseinän?
- Hän haluaa nähdä toiselle puolelle.
Miksi blondi ostaa mieluiten aina juuri Volvo-merkkisen henkilöauton?
Volvon ratissa lukee V vasemmalla ja O oikealla, noin blondi osaa aina kääntyä oikeaan suuntaan, kun navigaattori neuvoo kääntymään.
Mitä eroa on blondilla ja voilla?
– Voita on vaikeampi levittää








