


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi kaksi blondia jäätyi kuloiaaksi Drive-In-elokuvateatterissa?
- He tulivat katsomaan elokuvaa: ”Suljettu talveksi”.
Kaupunkiin oli tullut sirkus. Siellä esiintyi tosi lyhyt kääpiö. Yhtäkkiä kääpiöltä putosi viitta hartioilta, ja alta paljastuikin toinen kääpiö, joka piti toista kääpiötä harteillaan.
Blondi eturivistä huusi:
- Huijausta! Minähän arvasin heti, että ei yksi mies voi olla noin lyhyt.
Mitä yhteistä on Helsingin Sanomilla ja blondilla?
- Kumpaakin painetaan koko yö ja laitetaan aamulla jakoon!
Mitä blondi sanoi, ollessaan vedessä vyötäröään myöden?
- Nyt meni yli ymmärryksen.
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Oli tapahtunut rikos ja nainen pyysi blondia menemään tien laitaan pysäyttämään poliisit, heti kun näkee niiden kulkevan tiellä.
Blondi lupasi tehdä niin ja meni vähän matkan päähän tien laitaan tarkkaavaisena odottamaan poliisien näkymistä.
Vartin päästä tiellä kulki poliisiauto, mutta blondi ei kuitenkaan pysäyttänyt sitä...
Rikospaikalla ollut nainen huomasi sen kauempaa katsoessaan ja meni sitten blondin luo ja kysyi häneltä ihmeissään:
- Miksi et pysäyttänyt poliiseja?
Blondi vastasi:
- Mun piti pysäyttää poliisit, ei poliisiautoa?!
Miksi kutsutaan blondia, joka on viisas ja neitsyt?
- Myytiksi.
Miksi kutsutaan blondia, jolla on puolikkaat aivot?
- Lahjakkaaksi!
Mitä yhteystä on blondilla ja kirahvilla?
- molemmilla yhtä täplikäs kaula
Miksi blondi palautti vessaharjan kauppaan?
– Hänestä oli kuitenkin kivempi käyttää vessapaperia.








