


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondi on iloinen koottuaan palapelin kuudessa viikossa?
- Koska palapelin kotelossa lukee 2-4 vuotta.
Miksi blondi istuu sanomalehden päällä?
- Se lukee huulilta.
Blondi oli päässyt linja-auton kuljettajaksi.
Eikä kauankaan aikaa hän ei ollut ehtinyt olla töissä kun hän ajoi bussin ojaan.
Poliisi kysyi:
- Mites tämä oikein tapahtui.
Blondi:
- En tiedä. Minä olin juuri takana rahastamassa.
Mitä eroa on blondilla ja voilla?
– Voita on vaikeampi levittää
Kuinka saada yksikätinen blondi puusta alas?
- Vilkuttamalla sille.
Blondi juoksee parin päivän sisällä monesti postilaatikolla.
Naapuri ihmettelee ja kysyy lopulta syytä moiseen.
– No aina kun mä avaan tietokoneen, siellä lukee, että sinulle on postia.
Mitä blondi sanoi avoautossa?
- Onpa tässä hyvät jalkatilat.
Miksi blondin auton ohjauspyörässä on huulipunaa?
- Blondi on soittanut torvea.
Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Miksi blondi kiertää lasiseinän?
- Hän haluaa nähdä toiselle puolelle.








