


Mainos:


Blondi oli viikon ajan toipumassa leikkauksen jälkeen sairaalassa.
Hän kysyi hoitsulta:
- Miks ihmeessä mulla on huone täynnä raksuttavia käki-, herätys ja kaappikelloja?
Hoitaja näpsäytti leikkisästi potilasblondin nenää ja totesi:
- Hassu... Se on niin, että aika parantaa haavat kertoo meidän johtaja.
Mitä blondi sanoi avoautossa?
- Onpa tässä hyvät jalkatilat.
Blondi seksikaupassa:
- Palauttaisin tämän hieromatyynyn, kun se ei vaan mahtunut sisään, vaikka kuinka ohueksi olisin taitellut.
Miksi blondi mursi jalkansa?
- Hän putosi haravoidessaan puusta.
Miten blondin saa nauramaan lauantaina?
- Kerrotaan hänelle vitsi keskiviikkona.
Miksi blondi istuu sanomalehden päällä?
- Se lukee huulilta.
Miksi 17 blondia seisoi baarin edessä?
– Piti olla 18, jotta pääsi sisään.
Miten blondi aivopestään?
- Annetaan suihku ja ravistellaan pää alaspäin.
Kaksi blondia heräsi railakkaan illan jälkeen hotellista.
Toinen heistä kyseli:
- Missähän me ollaan?
Toinen vastasi:
- Vietnamissa... Vessassa nimittäin luki, että Hanoista ei tule vettä.
Blondi meni elokuviin ja hän meni lipputiskille missä hän sai lipun.
Muutaman minuutin jälkeen hän palasi myyjän luokse ja osti uuden lipun.
Jälleen muutaman minuutin jälkeen hän taas palasi myyjän luokse ja halusi taas lipun.
Myyjä lopulta kysyi:
- Miksi sinä ostat vähän väliä uuden lipun samaan näytökseen?
Blondi vastasi:
- No kun lipuntarkastaja laaseroi mun lipun aina kun olin astumassa saliin, jolloin se lippu tuhoutui.








