


Yhteistyökumppanin mainos:


Kettu ja jänis kinastelivat metsässä. Paikalle saapui hyvä haltijatar, joka lupasi molemmille 3 toivomusta, jos ne eivät enää riitelisi.
Kettu toivoi ensin: Se toivoi naarasketun.
Sitten jänis toivoi mopon.
Kettu toivoi toisen naarasketun.
Jänis toivoi viiden kilon säkin porkkanoita.
Sitten kettu toivoi ahneuksissaan kolmannen naarasketun.
Jänis hyppäsi mopolleen, heitti porkkanasäkin olalleen ja painoi kaasua.
Mennessään jänis huusi olkansa yli kolmannen toivomuksensa:
-”Viimeinen toivomus on, että ketulla ei seiso!”
Arvatkaa kuka pääsi vihille?
- No vihikoira tietysti!
Miksi norsut käyttävät punaista kynsilakkaa?
- Koska ne haluavat piiloutua kirsikkapuihin.
- Oletko koskaan nähnyt norsua kirsikkapuussa?
- En, koska ne ovat TOSI hyviä piiloutumaan.
Jänis meni kauppaan ja kysyi:
-Onko porkkanoita?
Johon myyjä vastasi:
-Ei, meillä ei ole porkkanoita juuri nyt.
Seuraavana päivänä:
Jänis:
-Onko porkkanoita?
Myyjä:
-Meillä ei ole tänäänkään porkkanoita.
Seuraavana päivänä:
Jänis:
Onko porkkanoita?
Myyjä hieman punaisena:
-Meillä ei ole porkkanoita, ja jos tulet vielä huomenna saman kysymyksen kera, naulaan sinut seinälle muita muistuttamaan!
Seuraavana päivänä:
Jänis:
Onko nauloja?
Myyjä:
-Ei, meillä ei ole nauloja.
Olipa kerran kaksipäinen strutsi.
Toinen pää sanoi, että mennään.
Toinen pää vastasi, mene sinä ekana, niin minä tulen perässä.
Mitä tapahtuu jos norsu istuu telkkarin päälle?
- Jännitys tiivistyy!
Kala sai punaisen kortin jalkapallossa.
- Ai miten?
- Liikuttamalla eväänsä.
Oletko kuullut vitsiä etanasta?
- Odota se on vielä matkalla...
Mitä hai sanoi astuessaan taksiin?
- Onko tämä haitaksi?
Mikä on kalojen autokauppa?
-Fiskars











