


Yhteistyökumppanin mainos:


Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, pieni villakoira, kertoi:
- Minulla on oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa.
Toinen, kultainen noutaja, kertoi:
- Minun isäntäni ja emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sitten päreet, ja revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa lopetuspiikkiä.
Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi:
- Minulla on ystävällinen, kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin. Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle temput.
Toiset koirat kysyivät:
- Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?
Tanskandogi:
- Ei, vaan minulta leikataan kynnet.
Mikä on vihreä, vaarallinen ja on piilossa lehtikasassa?
- Sammakko jolla on konekivääri.
Mitä lehmä sanoi gangsterille, joka uhittelee tätä aseella?
- Ammu muu.
Mitä hai sanoi astuessaan taksiin?
- Onko tämä haitaksi?
Pikku-Lilli katseli tv:stä eläinohjelmaa, missä paljaspersiiset apinat pyllistelivät estoitta.
Pikku-Lilli ihmetteli:
- Noille pitäisi laittaa vaipat.
Kaksi käärmettä luikerteli rannalla.
Toinen käärmeistä jäi jälkeen, pysähtyi ja kysyi:
- Kuule, ollaankohan me myrkyllisiä?
Edellä oleva käärme vastasi ihmetellen:
- Miten niin?
Toinen käärme jatkoi:
- No ei muuten, mutta puraisin vanhingossa itseäni alahuuleen...
Miksi hai ei voi ajaa taksia?
- Koska se olisi haitaksi.
Lintubongari kiikaroi joutsenia.
Hänen mielestään ne näytti kurjilta.
Kirahvi sanoi:
- Minulla on pää aina pilvissä.
Siili sanoi:
- Minä olen aina piikikäs.
Possu kuunteli hetken ja sanoi:
- Minä olen niin sikamainen, että olen molempia yhtäaikaa.
Miten saat kirahvin jääkaappiin?
- Avaat oven ja laitat kirahvin sisään!
Entäs miten saat leijonan jääkaappiin?
- Avaat oven, otat kirahvin ulos ja laitat Leijonan jääkaappiin!
No miten saat sinne vielä Kunnon Maidon?
- Avaat oven, venytät leijonan suuta kaadat maidon suuhun :)











