


Yhteistyökumppanin mainos:


- “Joillakin ampumahiihdon naisilla oli isompi etureikä“, sanoi Kaisa Mäkäräinen.
Miksi maalivahdilla ei ole tyttöystäviä?
- Koska se torjuu ne kaikki.
Miten urheilujoukoissa nykyään komennetaan hiihtäjiä?
- Asento! Katse oikeaan päin! EPO!
Ässät hävisi yllättäen!
... niitä etsitään yhä pakasta.
Onko nyrkkeily terveellistä, kysyi urheilutoimittaja nyrkkeilijältä.
Nyrkkeilijä vastasi:
- Ei se aiheuta mitään vikaa, vikaa, vikaa, vikaa...
Tuloksia kannibaalien yleisurheilukilpailuista:
- Tutkimusmatkailija sijoittui keihään kärkeen.
MM-kilpailuissa hallitseva mestari juoksi aikaa vastaan:
- Kello löi kolme.
Sadalta nyrkkeilijältä kysyttiin, onko nyrkkeily vaarallista.
- 2 vastasi ei, 98 ei ymmärtänyt kysymystä.
5- vuotias poika oli kaupungilla isänsä kanssa ja näki siellä urheilijan, jonka fani oli.
Iloisena poika sanoi isälleen:
- Kato, kato iti! Tuolla on Jali Kulli. Mä meen sanoon sille molo.
Jokerifani kohtasi hyvän haltijan, joka sanoi toteuttavansa yhden hänen toivomuksensa.
Fani pyysi:
- Anna Jokereiden voittaa mestaruus.
Haltija sanoi:
- En minä sellaista voi tehdä. Minähän olen hyvä haltija!











