


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä kärpänen sanoi lennettyään hevosen suuhun?
– Nyt olen turvassa.
Oletko kiltti eläimille?
- Kyllä vain. Aina kun näen hyttysen, taputan sitä selkään.
Kirahvi sanoi:
- Minulla on pää aina pilvissä.
Siili sanoi:
- Minä olen aina piikikäs.
Possu kuunteli hetken ja sanoi:
- Minä olen niin sikamainen, että olen molempia yhtäaikaa.
Oletko kuullut vitsiä etanasta?
- Odota se on vielä matkalla...
Kettu ja jänis kinastelivat metsässä. Paikalle saapui hyvä haltijatar, joka lupasi molemmille 3 toivomusta, jos ne eivät enää riitelisi.
Kettu toivoi ensin: Se toivoi naarasketun.
Sitten jänis toivoi mopon.
Kettu toivoi toisen naarasketun.
Jänis toivoi viiden kilon säkin porkkanoita.
Sitten kettu toivoi ahneuksissaan kolmannen naarasketun.
Jänis hyppäsi mopolleen, heitti porkkanasäkin olalleen ja painoi kaasua.
Mennessään jänis huusi olkansa yli kolmannen toivomuksensa:
-”Viimeinen toivomus on, että ketulla ei seiso!”
Pikku-Lilli katseli tv:stä eläinohjelmaa, missä paljaspersiiset apinat pyllistelivät estoitta.
Pikku-Lilli ihmetteli:
- Noille pitäisi laittaa vaipat.
Haluatko kuulla vitsin etanasta?
– Kyllä
– Odota, se on vielä matkalla
Millä kalat neulovat ja virkkaavat?
- Kalapuikoilla.
Mitä marsu näkee pimeässä?
- Pimeää.
Kummalla puolella seepraa on enemmän raitoja?
- Ulkopuolella











