


Yhteistyökumppanin mainos:


Blondi, brunette ja punapää juttelivat lääkärin odotushuoneessa ultraa odottaessa siitä, miten siittämisasento vaikuttaa tulevaan lapseen.
Brunette sanoo nauraen:
- Lapseni on varmaan poika, koska kun lasta siitettiin, mieheni oli päälläni.
Punapää jatkaa juttua kikatellen:
- Minun lapseni on siinä tapauksessa tyttö, koska minä olin mieheni päällä.
Blondi purskahti hysteeriseen itkuun:
- Minun lapseni on koiranpentu!
Miksi 17 blondia seisoo baarin edessä?
- Tarvitaan 18 että pääsee sisään!
Miksi blondi ostaa mieluiten aina juuri Volvo-merkkisen henkilöauton?
Volvon ratissa lukee V vasemmalla ja O oikealla, noin blondi osaa aina kääntyä oikeaan suuntaan, kun navigaattori neuvoo kääntymään.
Mitä blondi kysyi vieruskaveriltaan terveystiedontunnilla?
- Onko kumia lainata?
Miksi kutsutaan blondia, jolla on puolikkaat aivot?
- Lahjakkaaksi!
Mitä yhteistä on blondilla ja tuulilasin pyyhkiöillä?
- Molemmat vinkuu yhtä kovaa kuivina.
Blondi oli hotellissa. Tarjoilija koputti huoneen oveen:
– Haluatteko kahvia vuoteeseen?
– Tuota, mielummin kuppiin, kiitos.
Miten blondin aivosolut kuolevat?
- Yksinään.
Miksi kutsutaan blondia, joka on viisas ja neitsyt?
- Myytiksi.
Blondi oli matkalla Lontooseen, mutta palasi takisin. Miksi?
- Hän huomasi, että Big Ben onkin kellotorni.








