


Yhteistyökumppanin mainos:


Turkulainen jäähallin lippuluukulla:
- Pääsevätkö lapset ilmaiseksi?
Myyjä:
- Kyllä, jos on alle kaksitoista.
Turkulainen:
- Sepä hyvä, minulla ei ole kuin kolme.
Radiosta kuului:
- Ja seuraavaksi uutiset ja sää...
Turkulainen:
- Ai mää vai?
Masokisti etsi itselleen kantakahvilaa. Huonoa kahvia ja kuivaa pullaa tylyn palvelun kera sai toki monestakin paikasta, mutta vaikeinta oli löytää kuppilaa, johon tuli Turun sanomat.
Miksi Turkulaisilla on pysty nenä ja suipot korvat?
Siksi, koska synnytyslaitoksella vauvat nostetaan korvista ylös, laitetaan nenä ikkunaan ja sanotaan:
- Katso tuonne päin poika, siellä on Tampere!
Mitä turkulainen kardinaali sanoi konklaavissa?
- Ei kellä sattus kuivi klapei olema?
Kaveri meni Turkuun ja näki poliisin itkevän autonsa vieressä.
Kaveri kyseli:
- Mikä on hätänä?
Poliisi vastasi:
- Koira lähti karkuun.
Kaveri tokaisi:
- Kai se kotiin osaa?!
Tähän poliisi vastasi:
- Joo, mutta nyt minä en osaa.
Kaverit keskustelivat seksistä ja miten usein sitä harrastetaan.
Porilainen väitti naama peruslukemilla että seitsemän kertaa viikossa.
Raumalainen siihen kainommin joka toinen tai kolmas päivä.
Turkulainen oli aivan innoissaan ja julisti että kerran vuodessa.
Toiset siihen, ettei tuosta nyt luulisi noin innostuvan. Siihen turkulainen:
- Mutta kun tänään on se ilta!
Turkulainen meni autokauppaan ja myyjä esitteli Nissania:
- Tää on Sunny.
Turkulainen ihmetteli:
- Jaa onk tää mun ny?
Mistä tietää että Turkulainen on tullut vanhaksi?
- Kun se ei ajele enää kännissä fillarilla Ruisrockiin.
Hesalaisilla on Linnanmäki ja manselaisilla Särkänniemi. Mitä on turkulaisilla?
- Tienviitta Tampereelle.








