


Yhteistyökumppanin mainos:


Poliisi pidätti miehen, jota epäiltiin murrosta. Oli kova tuuli ja miehen lakki lensi päästä.
Mies sanoo poliisille:
- Päästäkää minut hetkeksi, että voin noutaa lakkini.
Poliisi:
- Ei tule kuuloonkaan. Silloin sinä vain painuisit karkuun. Sinä jäät tähän odottamaan, niin minä haen lakkisi.
Hyvä rouva, ajatte tien väärää puolta, poliisi sanoo.
- Voi hyvä konstaapeli, kun tuo toinen puoli on niin täynnä autoja.
Mikä on poliisiauton määritelmä?
-Torvi katolla ja kaksi sisällä
Esko oli vaimoineen liikenteessä, kun poliisi pysäytti auton.
Mies kysyi poliisilta:
- Mikä hätänä?
Poliisi:
- Ajoitte kahdeksaakymppiä viidenkympin rajoitusalueella.
Mies:
- Ei pidä paikkaansa, ajoin korkeintaan kuuttakymppiä.
Vaimo:
- Mutta Esko, sinähän ajoit kahdeksaakymppiä.
Poliisi:
- Saatte myös sakot rikkinäisestä takavalosta.
Mies:
- Onko se rikki? En ole lainkaan huomannut.
Vaimo:
- No mutta Esko, olet tiennyt jo viikkoja, että se on rikki.
Poliisi:
- Lisäksi saatte rikesakkon, koska ajoitte ilman turvavyötä.
Mies:
- Otin sen pois juuri, kun te kävelitte autoa kohti.
Vaimo:
- Hah! Ethän sinä ole ikinä käytänyt turvavyötä!
Mies:
- Pidä nyt jo saatana se turpas kiinni!
Poliisi:
- Anteeksi Rouva, mutta käyttäytyykö miehenne aina tuolla tavalla, kysyi poliisi hämmästyneenä.
Vaimo:
- Ei toki. Vain silloin kun hän on humalassa
Herra Kaikkonen soitti poliisipäivystykseen:
- Tekisin ilmoituksen pojastani. Hän karkasi juuri kotoa.
- Kuinka vanha teidän poikanne on?
- Kahdeksan vuotta.
- No, rauhoittukaa sitten, ainahan ne tuon ikäiset karkaavat kotoa.
- Volvollako?
Mitä poliisi tekee vessassa?
- Pidättää paskaa.
Peltipoliisi pöllittiin. Sitten se löytyi peltitehtaan portilta vartiohommissa.
Pieni poika kysyi poliisilta että eikö sinulla ole pissi hätä, olemme ollut jo 8 tunnin auto matkalla.
Mutta poliisi vastasi:
- En käy ikinä vessassa sillä osaan pidättää.
Poliisi pysäytti naisen ja sanoi:
- Ajoitte ylinopeutta. Nopeutenne oli 70 km/h, vaikka on 50:n nopeusrajoitus.
Nainen:
- Mutta tuolla kyltissähän luki 70!
Poliisi:
- Se on valtatien numero.
Nainen:
- Mitä? Olisittepa sitten nähneet minut tiellä 210!
Pultsari nukkui puistonpenkillä tuiteriansa pois. Siihen tulee sitten pari poliisisetää ja vievät äijän kamarille. Asiakkaalta otetaan tietysti henkilötiedot jne.
Ammatin kohdalla mies vastaa:
- Juustonhaistaja.
Poliisit nauravat:
- Eihän sellaista ammattia ole olemassa!
Mies kuitenkin kivenkovaan väittää edelleen olevansa juustonhaistaja. Poliisit päättävät tehdä kokeen tutkiakseen väitteen. Miehen silmät sidotaan liinalla ja eteen tuodaan vuorotellen eri juustoja.
Mies latelee kaikki oikein:
- Joo, tämä on Emmentalia, tämä homejuustoa, tämä kermajuustoa. Ahaa! palanen Aura-juustoa ja tämä...tämähän on Valion Edamia...
Poliiseja alkaa kismittää ja he päättävät tehdä jekun ukolle ja hakevat peräsellistä vanhan ilotytön alushousut ja haistattavat niitä:
- No, mikäs juusto nyt on kysymyksessä?
Mies vastaa miettimättä:
- Helvi Moilanen, Kauppakatu 19 B 7, ikä 32, paino 68, puhelinnumero 478 399...











