


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä on kaksisataa turkulaista Aurajoen pohjassa?
- Hyvä alku.
Turkulainen jäähallin lippuluukulla:
- Pääsevätkö lapset ilmaiseksi?
Myyjä:
- Kyllä, jos on alle kaksitoista.
Turkulainen:
- Sepä hyvä, minulla ei ole kuin kolme.
Kaverit keskustelivat seksistä ja miten usein sitä harrastetaan.
Porilainen väitti naama peruslukemilla että seitsemän kertaa viikossa.
Raumalainen siihen kainommin joka toinen tai kolmas päivä.
Turkulainen oli aivan innoissaan ja julisti että kerran vuodessa.
Toiset siihen, ettei tuosta nyt luulisi noin innostuvan. Siihen turkulainen:
- Mutta kun tänään on se ilta!
Minkähän takia Suomessa on turkulaisia, eikä kameleita?
- Koska arabit saivat valita ensin.
Tamperelainen poika pyrki uimavalvojaksi ja työhaastattelija kysyi:
- Tiedätkö miten turkulainen pelastetaan hukkumasta?
Poika:
- En.
Työhaastattelija:
- No hyvä, saat paikan!
Turkulaisten avioliitot päättyvät kaikki onnettomasti.
- Puolet avioeroon ja puolet kuolemaan.
Turkulaispoika oli Helsingissä käymässä ja näki Stockmannilla ensi kertaa hissin. Siihen meni muuan mummeli.
Hetken kuluttua kuului kilahdus, hissin ovi aukesi taas ja siitä astui ulos hemaiseva pimu.
- Ku mää tän muil kerron, ni ei kyl kukka usko!
Turkulainen meni autokauppaan ja myyjä esitteli Nissania:
- Tää on Sunny.
Turkulainen ihmetteli:
- Jaa onk tää mun ny?
Kaveri meni Turkuun ja näki poliisin itkevän autonsa vieressä.
Kaveri kyseli:
- Mikä on hätänä?
Poliisi vastasi:
- Koira lähti karkuun.
Kaveri tokaisi:
- Kai se kotiin osaa?!
Tähän poliisi vastasi:
- Joo, mutta nyt minä en osaa.
Kuka on turkulaisen paras kaveri?
- Se on Mulkukka. Aina kun turkulainen tulee kotiin, hän kysyy: Onk mul kukka soittanu?








