


Yhteistyökumppanin mainos:


Venäjän keisari Aleksanteri II oli katsomassa junaradan rakennustöitä. Hän kysyi insinööriltä, että miksi nuo raiteet kapenevat horisontissa.
Tähän insinööri vastasi:
- Se johtuu perspektiivistä.
Keisari huusi insinöörille:
- Venäjän rautateissä ei käytetä perspektiiviä!
Sattui kerran armeijassa.
- Alokas siivoaa sitten ensitöikseen tämän tuvan lattian
- Mutta minä olen insinööri
- Ei se mitään kyllä kaverit neuvoo
Insinööri oli ensimmäistä päivää raksalla töissä ja palasi kotiin työpäivän jälkeen.
Vaimo:
- Miten meni töissä tänään?
Insinööri:
- Oikein hienosti. Pomokin kehui minua hyväksi mieheksi.
Vaimo:
- Ihanko totta? Mitä se sanoi?
Insinööri:
- Että, älä nyt hyvä mies hakkaa vatupassilla nauloja.
Mitä eroa on insinöörillä ja syövällä?
- Syövän kanssa herääminen on mukavampaa.
Mitä yhteistä on insinöörillä ja salamalla?
- Ensin välähtää ja sitten korjataan tuhot.
Mistä insinööri tietää, onko huoneesta sammutettu valo vai ei?
- Hän sytyttää tulitikun ja katsoo kumpaan suuntaan katkaisija on käännetty.
Miksi insinöörin aivot ovat rusinan kokoiset tammikuussa?
- Ne ovat turvoksissa koko joulunajan kestäneestä juopottelusta.
Mitä suomalainen keksijä huudahtaa?
- Kiasma!
Miksi insinöörit voivat syödä hullun lehmän lihaa?
- Se vaikuttaa vain aivoihin.
Millainen oli nuorena kuolleen ydinfyysikon elämä?
- Lyhyt ja ytimekäs.











