


Mainos:


Insinööri oli pitkän kehitystyön tuloksena saanut valmiiksi laitteen, mikä pystyi diagnosoimaan virtsanäytteen perusteella minkä tahansa sairauden.
Ylpeänä keksinnöstään hän kertoi laitteesta kaverilleen, ja pyysi tätä kokeilemaan laitetta. Kaveri epäili laitteen toimivuutta, mutta kusaisi kuitenkin mukiin ja kaatoi sen koneeseen.
Kone raksutti hetken aikaa ja tulosti liuskalle:
- Tenniskyynärpää.
Mies tuumasi ihmeissään:
- Ei helvetti, eihän sitä voi millään tietää pelkästä kusinäytteestä.
Sitten mies kokeili laitetta uudestaan samalla näytteellä, kone edelleen antoi saman vastauksen:
- Tenniskyynärpää.
Hermostuneena mies päätti tehdä laitteelle pienen jekun. Hän kusaisi taas mukiin, mutta lisäsi tällä kertaa vastaavat näytteet myös vaimoltaan ja tyttäreltään. Lisäksi hän valutti mukaan Ladasta vähän öljyä ja veivasipa vielä sekoitukseen yhden varvin. Sekoitettuaan tämän coctailin hän kaatoi sen laitteeseen.
Laite raksutti ja raksutti ja viimein tulostui diagnoosi:
- Vaimollasi on tippuri, tyttäresi on raskaana, ladasta hajoaa kampiakseli näinä päivinä ja jos ei se runkkaaminen lopu, niin tenniskyynärpää senkun pahenee!
Mitä insinööri tekee kun ummetus vaivaa?
- Ottaa kynän ja ratkaisee ongelman.
Insinööri oli ensimmäistä päivää raksalla töissä ja palasi kotiin työpäivän jälkeen.
Vaimo:
- Miten meni töissä tänään?
Insinööri:
- Oikein hienosti. Pomokin kehui minua hyväksi mieheksi.
Vaimo:
- Ihanko totta? Mitä se sanoi?
Insinööri:
- Että, älä nyt hyvä mies hakkaa vatupassilla nauloja.
Kuinka monta insinööriä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
- Kahdeksan. Yksi vaihtaa ja loput fiilistelee edellisiä pikkujouluja.
Entäpä kuinka monta diplomi-insinööriä tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
- Ei yhtään. Diplomi-insinöörit ei vaihtele mitään hiton lamppuja.
Mitä yhteistä on insinöörillä ja salamalla?
- Ensin välähtää ja sitten korjataan tuhot.
Siltatyömaalle tuli kaivuriurakoitsija tekemään maansiirtotöitä.
Siinä ne siltainsinöörin kanssa katsoivat piirustuksista raviojan pengerryksiä, miten ne tulisi tehdä.
Siltainsinööri sanoi kaivurikuskille, että sillan molempien puolien penkkojen, olisi oltava kallistukseltaan yhden suhde kolmeen ojan pohjasta ulospäin.
Viikon kuluttua insinööri tuli käymään ja näki kuskin kaivaneen penkat päin persettä.
Insinööri valitti:
- Minähän sanoin, että penkkojen piti olla yhden suhde kolmeen.
Johon kuski sanoi:
- En minä siitä tiedä, olen vain tehnyt seìtsemästä neljään. Ymmärsi piirustuksista vain sen, ettei niitä saa repiä...
Miksi insinöörit voivat syödä hullun lehmän lihaa?
- Se vaikuttaa vain aivoihin.
Mistä insinööri tietää, onko huoneesta sammutettu valo vai ei?
- Hän sytyttää tulitikun ja katsoo kumpaan suuntaan katkaisija on käännetty.
Mitä yhteistä on insinöörillä ja vatupassilla?
- Kumpikin osaa näyttää virheen, mutta ei osaa korjata sitä!
Mikä erottaa insinöörin ja diplomi-insinöörin?
- Diplomi-insinööri on jo neljättä kertaa naimisissa.











