


Mainos:


Blondi oli kadottanut pikkuhousunsa. Hän soitti gynekologille, mutta ne eivät olleet jääneet sinne.
Sitten blondilla välähti:
- Ai hitsi… Ne jäivät sitten varmaan hammaslääkärille.
Mitä voit sanoa kädettömälle ja jalattomalle blondille?
- Hyvät tissit.
Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
- Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin?!
Miksi kutsutaan blondia, jolla on puolikkaat aivot?
- Lahjakkaaksi!
Blondin miesystävä pyysi häntä olemaan vastassa juna-asemalla, kun hän saapuu työmatkaltaan.
Niinpä blondi meni sitten vain saunavastaan verhoutuneena juna-asemalle.
Miksi blondilla on paljon kelloja leikkaussalissa?
- Koska aika parantaa haavat
Miksi blondi pitää peukaloaan naulan päällä vasaroidessaan?
- Koska pauke aiheuttaa päänsärkyä.
Miksi blondi ostaa mieluiten aina juuri Volvo-merkkisen henkilöauton?
Volvon ratissa lukee V vasemmalla ja O oikealla, noin blondi osaa aina kääntyä oikeaan suuntaan, kun navigaattori neuvoo kääntymään.
Miksi blondi alkoi riisumaan vaateitaan metrossa?
Hän kuuli pojan sanovan:
– Tuolta se v***n tarkastaja tulee.
Miksi blondi pettyi karvaasti kun saapui Lontooseen?
- Huomasi että Big Ben olikin kello








