


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondi ei osannut laskea 7 + 10 laskimella?
- Hän ei löytänyt nappulaa kympille.
Mitä blondi sanoi avoautossa?
- Onpa tässä hyvät jalkatilat.
Blondi oli kadottanut pikkuhousunsa. Hän soitti gynekologille, mutta ne eivät olleet jääneet sinne.
Sitten blondilla välähti:
- Ai hitsi… Ne jäivät sitten varmaan hammaslääkärille.
Mitä eroa on blondilla ja pankkikortilla?
- Pankkikortilla on oma muisti.
Mitä blondi tekee viljapellolla?
- Kuuntelee apulantaa.
Blondi nukahti baarista tullessaan maatilan niityn laitaan. Yön aikana lehmä asettui hänen viereensä makaamaan.
Aamulla unisen blondin käsi tunnusteli vierustoveria ja osui utareisiin.
Blondi sanoi:
- Huomenta pojat... Viittiskö joku teistä heittää mut himaan?
Blondi ajeli moottoritiellä avoautollaan reilua ylinopeutta suoraan poliisin tutkaan.
Poliisi pysäytti ja sanoi:
- Huomasitkos katsoa yhtään nopeusmittariin?
Blondi viisasteli:
- Kyllä kyllä, ihan oikein se näytti. Tässä on katsos mailimittari!
Poliisi:
- Hmh! Näyttäkääpäs sitten ajokortti ja rekisteriote.
Blondi kyseli ärtyneenä:
- Minkäslaisia ne sitten on?
Poliisi selvitti kohteliaasi:
- Rekisteriote on paperi, joka on varmaankin kansiossa hansikaslokerossa. Ajokortti on tuollainen luottokortin kokoinen kortti, missä on teidän kuvanne
Blondi kaiveli käsilaukkkuaan ja työnsi poliisille pienen käsipeilin:
- Tämä se varmaan sitten on...
Poliisi katsoi hetken hämmästyneenä peiliin ja sanoi:
- Olisitte heti kertonut että tekin olette poliisi! Hyvää matkaa vaan...
Miksi blondi ajoi autolla ojaan?
- Hän yritti saada vilkun pois päältä.
Miksi blondi reputti autokoulun inssiajon?
- Aina kun auton ovi avattiin, hän hyppäsi takapenkille.
Mitä blondi sanoi ensimmäiseksi, kun hän synnytti lapsen?
- Oletteko varmoja, että se on minun.








