


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi orava ei ole hyvä matikassa?
- Siinä on liikaa pähkinöitä purtavaksi.
Voiko kenguru hypätä taloa korkeammalle?
- Voi, koska talot eivät osaa hypätä.
Mitä eroa on kesyeläimellä ja villieläimellä?
- Kesyeläin syö kädestä, kun taas villieläin syö käden.
Mikä on kanin ja hamsterin yhdistelmä?
- Kanisteri
Mitä kärpänen sanoi, kun hevonen söi sen?
- Olen turvassa.
Simpanssi tulee baariin ja istuutuu baarijakkaralle.
Baarimikko ei ole uskoa silmiään, mutta kävelee tyynesti simpanssin luo ja kysyy, mitä tämä haluaa.
Simpanssi kirjoittaa lapulle:
- Antakaa minulle yksi whisky on the rocks.
Baarimikko hämmästyksestään huolimatta tuo simpanssille whiskyn jäillä.
Simpanssi ojentaa baarimikolle 100€ setelin ja baarimikko menee lyömään summaa kassaan. Samassa baarimikko pimittää itselleen saadusta satasesta luvatonta tippiä ja palauttaa simpanssille vain yhden euron.
Simpanssi ei ole millänsäkään ja siemailee verkkaan whiskyä.
Hetken mietittyään baarimikko päättää jututtaa simpanssia ja toteaa:
- Täytyy myöntää, ettei meillä juurikaan käy simpansseja.
Simpanssi nappaa paperipalan, kynän ja kirjoittaa lapulle:
- Ei mikään ihme näillä hinnoilla.
Kaksi sammakkoa oli hyppelemässä.
Kun ne tulivat maantielle, kuului vain:
- Varo au... SPLÄT!
- Mi...? SPLÄT!
Kummalla puolella seepraa on enemmän raitoja?
- Ulkopuolella
Miksi linnut lentävät etelään?
- Ne eivät jaksa kävellä.
Miksi hevonen meni kauppaan ostamaan paristoja?
- Että siitä tulisi virtahepo.











