


Yhteistyökumppanin mainos:


Pikku-Lilli katseli tv:stä eläinohjelmaa, missä paljaspersiiset apinat pyllistelivät estoitta.
Pikku-Lilli ihmetteli:
- Noille pitäisi laittaa vaipat.
Eläintarhan kenguru oli karkuteillä.
Hänen aitaustaan korotettiin ja kenguru tuotiin takaisin aitaukseen.
Seuraavana päivänä kenguru oli taas kateissa ja sen aitaa korotettiin niin paljon, kunnes se oli 10 metriä korkea.
Viereisen aitauksen kirahvi kysyi kengurulta:
- Kuinka korkeaksi aitaa pitää korottaa, jotta pysyt siellä?
Kenguru vastasi:
- 2 metriä riittäisi, mutta kun portti jätetään aina auki.
Mitä kärpänen sanoi lennettyään hevosen suuhun?
– Nyt olen turvassa.
Mitä lampaat syö kun ne on kipeitä
- Määkettä
- Koirani on kova valehtelemaan.
- Höpö höpö, ei sellaisia koiria olekaan.
- Odotahan kun kuulet... Musti, hei. Mitä kissa sanoo?
- Hau hau...
Mitä tulee jos kanin ja hamsterin yhdistää?
- Kanisteri
Mikä on kanin ja hamsterin yhdistelmä?
- Kanisteri
Muurahaiset olivat rakentaneet uuden ison keon, mutta valitettavasti siitä läheltä kulki norsujen kulkuväylä.
Joku norsuista poikkesi aina välillä kekoa tuhoamaan, ja siitäkös muurahaiset eivät tykänneet. Niinpä he päättivät tehdä asialle jotain...
Muurahaiset päättivät käydä norsun kimppuun, joten he kiipesivät pesän vierellä olevaan puuhun odottamaan norsua.
Ja eipä aikaakaan kun norsu taasen saapui, jolloin muurahaiset hyppäsivät sen niskaan kiinni.
Norsu hetken ravisteli itseään ja sen seurauksena yhtä muurahaista lukuunottamatta, kaikki muut putosivat maahan.
Yksi murkku oli kovasti tarrautunut norsun niskaan ja muut muurahaiset kannustivat tuota onnekasta:
- HYVÄ JASKA, KURISTA SE!
Johan pomppasi, sanoi kenguru, kun hyppykeppiä testasi.
Mitä kärpänen sanoi, kun hevonen söi sen?
- Olen turvassa.











