


Mainos:


Kaksi käärmettä luikerteli rannalla.
Toinen käärmeistä jäi jälkeen, pysähtyi ja kysyi:
- Kuule, ollaankohan me myrkyllisiä?
Edellä oleva käärme vastasi ihmetellen:
- Miten niin?
Toinen käärme jatkoi:
- No ei muuten, mutta puraisin vanhingossa itseäni alahuuleen...
Elefantti ja kameli tapasivat toisensa.
Elefantti kysyi kamelilta:
- Miksi sinulla on tissit selässäsi?
Kameli vastasi:
- Ei kannata kysyä moista, kun itselläsi on pippeli keskellä naamaa.
Miksi mies vei Bokserinsa eläinlääkäriin?
- Koska ne olivat liian isot.
Mitä kameli tekee kun sitä harmittaa?
- Tykkää kyttyrää.
Mikä on leppäkertun pahin vihollinen?
- Pilkun nussia.
Kala sai punaisen kortin jalkapallossa.
- Ai miten?
- Liikuttamalla eväänsä.
Kaksi sammakkoa oli hyppelemässä.
Kun ne tulivat maantielle, kuului vain:
- Varo au... SPLÄT!
- Mi...? SPLÄT!
Miten on mahdollista, että yksi varis pystyy syödä kaksi kiloa kauraa nopeammin, kuin kaksi hevosta?
- Varikset eivät syö hevosia.
Hiiri ja Norsu olivat uimarannalla.Hiiri sanoi: - Unohdin uimahousut kotiin! Norsu vastasi:- Saat lainata minun, mutta älä venytä niitä!
Mikä tulee kun kani ja hamsteri tekee lapsen?
- Kanisteri.











