


Yhteistyökumppanin mainos:


Poliisi pidätti miehen, jota epäiltiin murrosta. Oli kova tuuli ja miehen lakki lensi päästä.
Mies sanoo poliisille:
- Päästäkää minut hetkeksi, että voin noutaa lakkini.
Poliisi:
- Ei tule kuuloonkaan. Silloin sinä vain painuisit karkuun. Sinä jäät tähän odottamaan, niin minä haen lakkisi.
Pikku-Kalle ja Ville kehuskelivat toisilleen, että miten vahvoja heidän isänsä ovat.
Kalle aloitti:
- Meidän isä on niin vahva, että se pysäyttää autonkin vaikka yhdellä kädellä!
Ville jatkoi:
- Meidänpä isä on niin vahva, että se pysäyttää vaikka sata autoa yhdellä kädellä.
Kalle hämmästeli:
- Kuinka se on mahdollista?
Ville:
- Isä on liikennepoliisi...
Miksi poliisi pitää pamppua aina vasemmassa kädessä?
- Koska asiakas on aina oikeassa
Mitä veneilevät poliisit onkivat mielellään?
- Kännikaloja.
Poliisi pysäytti ratsiassa auton, meni sitten kuljettajan luokse, minkä jälkeen kuljettaja avasi sivuikkunan.
Poliisi sanoi:
- Tuli sitten ajettua ylinopeutta.
Kuljettaja katsoi poliisia ja sanoi:
- On muuten joskus käynyt samoin itsellenikin.
Sitten kuljettaja laittoi ikkunan kiinni ja ajoi pois.
Hyvä rouva, ajatte tien väärää puolta, poliisi sanoo.
- Voi hyvä konstaapeli, kun tuo toinen puoli on niin täynnä autoja.
Miksi poliisiasemalla ei ole vessaa?
- Poliisit ovat niin hyviä pidättämään
Poliisi pysäytti blondin auton.
Poliisi tiukkasi:
- Kuulkaahan nyt. Miksi ette pysähtynyt vaikka poliisi heilutti teille kättään ja vihelsi?
Blondi:
- Minä en ole sellainen tyttö, blondi vastasi niskojaan nakellen.
Herra Kaikkonen soitti poliisipäivystykseen:
- Tekisin ilmoituksen pojastani. Hän karkasi juuri kotoa.
- Kuinka vanha teidän poikanne on?
- Kahdeksan vuotta.
- No, rauhoittukaa sitten, ainahan ne tuon ikäiset karkaavat kotoa.
- Volvollako?
Poliisilaitoksella kuulusteltiin verojohtajaa, jonka yli oli joku ajanut.
Kuulustelija kysyi:
- Ettekö ehtinyt nähdä edes rekisterinumeroa?
Verojohtaja:
- No en, mutta sen naurun minä kyllä tunnistaisin vaikka unissani.











