


Yhteistyökumppanin mainos:


Poliisi kysyy tummalta mieheltä:
- Onko alibi?
Mies:
- Ei... Ali hetero.
Pieni poika kysyi poliisilta että eikö sinulla ole pissi hätä, olemme ollut jo 8 tunnin auto matkalla.
Mutta poliisi vastasi:
- En käy ikinä vessassa sillä osaan pidättää.
Peltipoliisi pöllittiin. Sitten se löytyi peltitehtaan portilta vartiohommissa.
Poliisi pidätti miehen jota kutsuttiin nimellä “Ta“. Miestä epäiltiin vakavasta rikoksesta ja hänet passitettiin poliisiasemalle kuulusteltavaksi.
Tiukkojen kuulustelujen jälkeen, mies kuitenkin jouduttiin päästämään vapaaksi, koska todisteita ei ollut riittävästi.
Ta:n vaimo oli kuullut pidätyksestä ja kiiruhti poliisiasemalle, koska luuli miehensä olevan vielä siellä.
Poliisiasemalla vaimo kyseli hädissään:
- Mitä mieheni on oikein mennyt tekemään ja mistä hänet löytää?
Poliisi vastasi tavaten:
- Ta-pa-ni-las-ta!
Kaksi poliisia löysi ruumiin Handelsbankenin edestä.
Toinen poliiseista alkoi kirjoittaa raporttia:
- Hand, Hande, Hadnel, Hanedkebaq,......
Toinen poliisi turhautui:
- PASKAT! Raahataan tää Osuuspankin eteen!
Virolainen Pirita vei suomalaisen poliisin baarista asunnolleen ja hoiti kaiken oikein tyydyttävästi ja taitavasti.
Aamulla hän vieläpä keitti hyvät kahvit ja palvelu jatkui vielä päivänvalossakin.
Poliisin ollessa lähdössä Pirita kysyi:
- Miten on sen maksun kanssa?
Poliisi:
- Kuules nyt tyttö, paina heti mieleesi, että Suomessa poliisille on turha tarjota rahaa.
Nurmoolaasen Pertin mennessä nukkumaan toissailtana, hänen vaimonsa kertoi jättäneensä valot päälle autotalliin.
Pertti lähti takaovelle sammuttaakseen valot, mutta näkikin autotallisa varkaita kähveltämässä arvokasta kesärengassarjaa.
Pertti soitti poliisille, joka kysyi, onko joku murtautunut myös asuntoon. Pertti sanoi, ettei ollut.
Poliisi sanoi sitten, että kaikki poliisiautot olivat varattuja ja neuvoi lukitsemaan asunnon ovet. He lähettäisivät auton heti, kun jokin niistä vapautuu.
Pertti sanoi selvä, sulki puhelimen ja laski kolmeenkymmeneen.
Sitten hän soitti uudestaan poliisille:
- Terve, soitin äskettään, koska meillon väkiä rosvoamas autotallista renkahia. Ei tarvitte tulla enää. Mä ammuun ne.
Sitten Pertti laski luurin paikoilleen.
Muutamassa minuutissa tuli kuusi poliisiautoa, erikoisjoukkojen Musta-Maija, helikopteri, paloauto ja kaksi ambulanssia.
Poliisit vangitsivat varkaat paikan päällä ja yksi poliiseista sanoi Pertille:
- Mun miälestä sää sanoot, notta olit ampunu rosvot.
Pertti vastasi:
- Mun miälestä sää sanoot, jottei teillä ollu vapahia autoja.
Poliisi pysäytti blondin auton.
Poliisi tiukkasi:
- Kuulkaahan nyt. Miksi ette pysähtynyt vaikka poliisi heilutti teille kättään ja vihelsi?
Blondi:
- Minä en ole sellainen tyttö, blondi vastasi niskojaan nakellen.
Mitä veneilevät poliisit onkivat mielellään?
- Kännikaloja.
Poliisi pidätti miehen, jota epäiltiin murrosta. Oli kova tuuli ja miehen lakki lensi päästä.
Mies sanoo poliisille:
- Päästäkää minut hetkeksi, että voin noutaa lakkini.
Poliisi:
- Ei tule kuuloonkaan. Silloin sinä vain painuisit karkuun. Sinä jäät tähän odottamaan, niin minä haen lakkisi.











