Poimintoja aiheesta Ladavitsit
Mikäli pidit ladavitsi aihealueen Ladan toimitusaika kahdeksan vuotta vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras ladavitsi.
Ladan omistaja meni huoltoon ja kysyi:
- Voisitteko tehdä tästä hiljaisemman?
Mekaanikko vastasi:
- Toki, sammutetaan moottori.
Ladavitsit | Lisätty: 13.05.2026
Miksi Ladassa on lämmitettävä takalasi?
– Talvella eivät kädet jäädy kun työnnät sitä.
Ladavitsit | Lähettänyt: Skoda | 15.10.2021
Miten 7 henkeä mahtuu yhteen ladaan?
- 2 eteen, 2 taakse, yhdellä Yrjö sylissä ja toisella Matti kukkarossa ja aina on tilaa yhdelle joka käyttää rexonaa!
Ladavitsit | Lähettänyt: Tila-auto | 06.02.2023
Kuinka paljon Lada kuluttaa bensaa?
- Kaiken mitä tankkiin uskaltaa laittaa.
Ladavitsit | Lisätty: 13.05.2026
Nuori mies osti ensimmäisen autonsa, vanhan Ladan, ja tuli ylpeänä näyttämään sitä kavereilleen.
- Tässä on muuten kaikki herkut, mies kehui.
- Mitkä herkut? yksi kavereista kysyi.
- No esimerkiksi ilmastointi.
- Missä?
Mies avasi ikkunan käsin veivattavasta kahvasta ja sanoi:
- Tässä. Neljä nopeutta: vähän auki, puoliksi auki, kokonaan auki ja ei mene enää kiinni.
Ladavitsit | Lisätty: 13.05.2026
Mitä yhteistä on Ladalla ja kylpyammeella?
- Kummastakaan ei kehtaa nousta pois julkisella paikalla.
Ladavitsit | Lisätty: 01.05.2023
Entisessä Tsekkoslovakiassa järjestettiin rallikisa. Osanottajia oli vain kaksi:
yksi Ford ja yksi Lada.
Ford voitti kisan ja Lada tuli toiseksi.
Tsekinmaan sanomalehdet otsikoivat:
- Ladalla jälleen rallimenestys, toinen sija! Ford jäi surkeasti viimeistä edelliseksi.
Ladavitsit | Lähettänyt: Ladamies | 15.01.2023
Miksi Ladaan vaihdetaan kesärenkaat?
- Että se näyttäisi edes hetken liikkuvalta.
Ladavitsit | Lisätty: 13.05.2026
Mies kehui kaverilleen:
- Lada on minusta luotettava auto. Se ei ole koskaan jättänyt minua tienposkeen.
Minä sen sijaan olen jättänyt sen, montakin kertaa.
Ladavitsit | Lisätty: 17.05.2023
Mies vei vanhan Ladansa katsastukseen ja jäi odottamaan hermostuneena tuomiota. Hetken päästä katsastusmies käveli ulos paperi kädessään ja huokaisi syvään.
Auton omistaja kysyi:
- No, miten kävi?
Katsastusmies raapi päätään ja sanoi:
- En tiedä pitäisikö tämä hylätä vai ilmoittaa museovirastolle.
Omistaja:
- Miksi?
Katsastusmies:
- En ole nähnyt näin alkuperäisessä kunnossa olevaa Ladaa sitten Neuvostoliiton.
Ladavitsit | Lisätty: 13.05.2026