


Yhteistyökumppanin mainos:


Käyttämätön nainen täytyy aina ensin sisäänajaa.
Sisäänajon aikana kannattaa olla erittäin varovainen, sillä sisäänajolla on ratkaiseva merkitys naisen tuleviin ajo-ominaisuuksiin.
Käyttämättömän naisen ajo-ominaisuudet eivät aluksi vastaa käytetyn naisen ajo-ominaisuuksia, mutta ne paranevat itsestään, kun naisella ajetaan enemmän.
Nainen pysähtyi liikennevaloissa Saarioisen rekan viereen.
Auton ikkuna oli auki, nainen haisteli ilmaa ja tuumasi:
- Tuleepas tuolta ihana silakkalaatikon tuoksu!
Hetken nuuhkittua ilmaa nainen huomasi:
- Ei kun hemmetti, mulla onkin penkin lämmitin päällä.
Miten naisten muoti on muuttunut vanhoista ajoista?
- Ennen piti raottaa uikkareita, että näkee takapuolen. Nyt pitää raottaa takapuolta, että näkee uikkarit.
Kumpaa sukupuolta sukset ovat?
- Tietysti naisia!
Sen lisäksi, että:
niissä on vako alla, nokka pystyssä ja ne käyttävät siteitä, ne tarvitsevat myös toimiakseen liukuvoidetta, sauvaa ja lopuksi monoa.
Puhumattakaan siitä, että saadessaan pyörät alleen niistä tulee hengenvaarallisia liikenteessä.
Uusi nainen saattaa aluksi olla vaikea käynnistää, mutta ajotuntien karttuessa myös käynnistys helpottuu.
Joissain tapauksissa pitkään käyttämättä ollut nainen ei välttämättä käynnisty lainkaan. Tällöin lienee helpointa hankkia uusi nainen. Ennen käynnistystä nainen täytyy esilämmittää. Lämmitysaika on sitä pidempi, mitä kylmempi käynnistettävä nainen on.
Ryypyn käyttö helpottaa hieman kylmäkäynnistystä. Joskus saattaa tulla eteen tilanne, että nainen käy jo valmiiksi kuumana tai ylikierroksilla. Tällöin nainen vaatii kovaa ja pitkää ajoa jäähtyäkseen normaalilämpöiseksi.
Mitä yhteistä on vaimolla ja verottajalla?
- Molempien vuoksi miehen tili on nollilla.
Kaksi naista keskustelivat:
- Minun gynekologi tunnisti minut kaupassa tänään.
- Sinun täytyy käyttää pitempää hametta.
- “Kävipä munkki“, totesi hän, kun vilauksen näki.
- “Mullapa kävi tuplamunkki“, kaveri lausui, kun peilikuvansa näki.
Päivittäiset naisen huolto-ohjeet:
1. Aseta kone vaaka-asentoon, mieluummin pehmustetulle alustalle.
2. Poista ylimääräiset suojat, jotka haittaavat huoltoa.
3. Tarkista perän liukupintojen öljyisyys.
4. Mikäli pinnat tuntuvat kuivilta, käynnistä automaattinen voitelujärjestelmä peräluukun yläpuolella olevasta nipukasta. Jos yläpään huulitiivisteen raosta alkaa kuulua napinaa tai kitinää, keskeytä huolto ja harkitse mahdollisen kuukausihuollon tekemistä. Myös mikäli havaitset öljyn seassa punaista tai keltaista vaihdelaatikkoöljyä, keskeytä huolto. Mutta
jos huulitiivisteen raosta kuuluu uikutusta tai voimakasta ilman virtaamista, jatka huoltoa normaalisti, sillä se kuuluu asiaan.
5. Aseta rasvaprässi perän ylempään aukkoon. tässä vaiheessa huomioi turvallisuusnäkökulmat ja varmistu, että käytät suojaeristettyä rassia. Joissakin konemalleissa on kuitenkin sisäänrakennettu suojajärjestelmä, josta tulee varmistua ennen koneen voitelua.
6. Rasvaa kone huolellisesti SMEG 5000 tai SPER 600 vaseliinilla (alempaa aukkoa ei normaalisti tarvitse rasvata, paitsi joissakin ruotsalaismalleissa).
Nuori nainen tulee vahingossa alasti isoon uimahalliin ja kun huomaa kaikkien tuijottavan alastonta kehoaan, hän menee paniikkiin.
Nainen ottaa nopeasti seinältä kyltin ja laittaa sen suojaksi eteensä, missä lukee:
PÄÄSY KIELLETTY
Nainen hätäisesti ottaa seuraavan kyltin eteensä missä lukee:
VAIN MIEHILLE
Nainen ottaa seuraavan kyltin suojakseen ja huomaa että siinä lukee:
SYVYYS 120
Paniikissa jatkaa seuraavan kyltin luokse, missä lukee:
YLEISESSÄ KÄYTÖSSÄ
Tuskan hiki otsallaan, nainen päätyy viimeisen kyltin taakse, missä lukee:
MAKSULLINEN











