


Yhteistyökumppanin mainos:


Laihialle päätettiin rakentaa uimahalli jota varten järjestettiin kansalaiskeräys.
Kerääjä meni erääseen taloon tiedustelemaan lahjoituksia.
Isäntä mietti ja epäröi, mutta lopulta suostui:
- No, jos minä nyt tämän kerran annan pari ämpärillistä vettä.
Laihialaisisäntä meni maistraattiin ja ilmoitti haluavansa erota vaimostaan.
Siihen aikaan oli vielä käytäntönä, että virkailija kysyi syytä eroon.
Isäntä vastasi:
- Ollaan oltu 5 vuotta naimisissa ja aina käytetty samaa teepussia. Nyt vaimo vaatii uutta pussia vain sen takia, että naru katkesi!
Miksi laihialaiset peseytyvät jatkuvasti?
- Puhtaus on puoli ruokaa!
Mitä lukee Laihian linja-autoaseman kellon alla?
- Vain matkustajille.
Laihialaispoika kosi tyttöystäväänsä, ja sai myönteisen vastauksen.
Kysyi vielä morsiamelta:
- Millaisia kukkia haluat morsiuskimppuun?
Tyttö vastasi:
- Oi, kuinka olet romanttinen ja mietit asiaa jo nyt!
Poika vastasi:
- Juu, ajattelin mennä ostamaan siemenet.
Mitä Laihialainen tekee kun hänen keittoonsa lentää kärpänen.
– Ottaa kärpäsen keitosta ja alkaa huutamaan sille ”Sylje se ulos, sylje se ulos”
Laihialaismies nuukaili juuston kanssa ja tulosti kuvan juustosta, jonka laittoi luttaan eli
hiirenloukkuun.
Seuraavana päivänä loukussa oli kiinni kuva hiirestä.
Miksi Laihialla ikkunoissa on kaksinkertaiset lasit?
- Jotta lapset eivät kuulisi jäätelöauton ääntä.
Mikä on Laihialainen ehkäisypilleri?
- Se on asperiini. Nainen pitää sitä joka yö tiukasti polviensa välissä.
Miksi laihialainen raivostui leipäjonossa?
- Ei saanut alennusta.











