


Yhteistyökumppanin mainos:


Vaihe 1:
Kaada gini:ä lasiin ja yritä haistaa sitä.
Vaihe 2:
Jos voit haistaa sitä, laita lasiin jääpalat ja sitruunalohko ja lisää tonic-vesi. Seuraavaksi ota hörppy, pystytkö maistamaan juoman?
Vaihe 3:
Jos pystyit haistamaan ja maistamaan sitä, on kohtuullista olettaa, että sinulla ei ole Covid 19: tä
Viime yönä tein testin yhdeksän kertaa ja kaikki olivat negatiivisia, jumalan kiitos. Tänä iltana aion tehdä testin uudelleen, koska tänään heräsin pienellä päänsärkyllä, joka voi olla oire taudille.
Spurgu meni istumaan naisen viereen puistonpenkille.
Vähän ajan kuluttua hän pisti tupakaksi ja kysyi samalla naiselta:
- Palaako?
Nainen:
- Ei.
Sitten spurgu kaivoi esiin pullon ja kysyi:
- Maistuuko neidille ryyppy?
Nainen:
- Ei.
Sitten spurgu nousi ja lähti kävelemään pois samalla mutisten itsekseen:
- Taitaa olla turha ehdottaa sukupuoliyhdyntääkään.
Kaksi palvelutalossa asuvaa vanhaa pappaa piti tapanaan aina silloin tällöin tissutella salaa viinaksia. Lisäksi heillä oli jo molemmilla joitain korkeasta iästä johtuvia vaivoja.
Toinen selitti:
- Lasista tahtoo läikkyä puolet yli kun on tuo Parkinsonin tauti.
Siihen toinen:
- Sinulle sentään jää toinen puolikas lasiin. Minulla taas on tuo Alzheimerin tauti enkä aina muista mihin jätin koko juomalasini.
Miksi teinit kadehtivat mustekaloja?
- Niillä on aina kahdeksan lonkeroa mukana.
Mies oli tissutellut pitkin päivää juomalla viinaa melkein mitä sielu vain sietää...
Lähti sitten tuiskeessa mopollaan viinakasseineen naapurin Jontun luokse jatkamaan juominkeja. Matkalla törmäsi sitten puuaitaan niin, että aitapuut sinkoilivat edestä pois joka suuntaan, ja mies lensi lopulta kaaressa ajokkeineen pusikkoon.
Vietiin loukkaantunut ja tajuton mies sitten sairaalaan suoraan teho-osastolle.
Parin vuorokauden päästä mies tuli viimein tajuihinsa, ja kun lääkäri näytti röntgenkuvaa katkenneista kylkiluista, mies katseli ihmeissään kuvaa, ja yritti kovin arvata mistä oikein oli kyse.
Lopulta mies sanoi:
- Joo, kyllä minä tuon portin muistan! Mutta missä miun mopo on?
Arska kysyi Reiskalta:
- Ootko koskaa ollu Tinderissä?
Reiska mietti hetken ja tuumasi:
- En oo... Oon noista korvikkeista käyttäny vaan tuota Sinolia.
Miksi alkossa on yölläkin valot päällä?
- Ettei siellä olisi pimeitä pulloja.
Poika kysyi isältään mietteliäänä:
- Isä, mitä tarkoittaa alkoholisti?
Isä vastasi asiallisena:
- Katsohan tuonne joen toiselle puolelle. Siellä on neljä koivua. Alkoholisti olisi sellainen, jonka mielestä siellä on kahdeksan koivua.
Poika:
- Isä, minä näen vain kaksi koivua.
Miten alkoholisti toimii baarissa?
- Kun silmä välttää, niin hän juo kustakin tuopista.
Millainen on tyypillinen kaljajuoppo?
- Todella yksinkertainen biologinen koje, joka muuttaa pienen odottelun jälkeen oluen kuseksi.











