


Yhteistyökumppanin mainos:


Tauski kertoi olevansa vanhan koulukunnan herrasmies:
- Avaan aina oven naiselle.
Kaveri nyökkäsi:
- Romanttista.
Tauski vastasi:
- Niin, varsinkin kun poistun nopeasti.
Tauski kertoi aloittaneensa meditoinnin.
Kaveri kysyi:
- Auttaako se oikeasti?
Tauski nyökkäsi:
- Joo. Nykyään mä mietin virheitäni paljon rauhallisemmin.
Tauski kehui baarissa itsevarmasti:
- Mulla on edelleen vientiä.
Baarimikko katsoi hetken ja vastasi:
- Niin on roskiksellakin torstaisin.
Tauski päätti kerran yrittää olla viikon ilman kohuja.
Ensimmäinen päivä meni hyvin.
Toinenkin päivä oli poikkeuksellisen rauhallinen.
Kolmantena päivänä iltapäivälehdet julkaisivat jutun:
- Mitä Tauskille on tapahtunut?
Tauskin kaveri ihmetteli:
- Miksi et koskaan myy vihkisormusta eron jälkeen?
Tauski vastasi:
- Se on helpompi pitää valmiina seuraavaa kierrosta varten!
Toimittaja kysyi Tauskilta ja Hennalta:
- Oletteko taas yhdessä?
Tauski mietti hetken ja vastasi:
- Tämän viikon tilanteen mukaan kyllä.
Tauski sanoi kerran haastattelussa:
- Haluan elää rauhallista elämää.
Samaan aikaan kuvauspaikan takana kolme paparazzia repesi nauruun.
Yksi niistä joutui nojaamaan seinään hengityksen tasaamiseksi.
Henna kysyi kerran Tauskilta:
- Miksi kaikki yhdistää sut aina romansseihin?
Tauski huokaisi syvään ja katseli kaukaisuuteen:
- Koska suomalaiset ei enää usko jääkiekkoon eikä politiikkaan.
Baarissa joku kysyi Tauskilta:
- Mikä sun pahin pahe on?
Tauski mietti pitkään ja vastasi:
- Optimismi. Mä luulen edelleen joka viikonloppu olevani hyvä idea.
Kaveri kysyi Tauskilta:
- Monestiko aiot vielä mennä naimisiin Hennan kanssa?
Tauski vastasi:
- Niin monta kertaa, että saan bonusleiman vihkikorttiin!








