


Mainos:


Miksi mies vei Bokserinsa eläinlääkäriin?
- Koska ne olivat liian isot.
Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, pieni villakoira, kertoi:
- Minulla on oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa.
Toinen, kultainen noutaja, kertoi:
- Minun isäntäni ja emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sitten päreet, ja revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa lopetuspiikkiä.
Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi:
- Minulla on ystävällinen, kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin. Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle temput.
Toiset koirat kysyivät:
- Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?
Tanskandogi:
- Ei, vaan minulta leikataan kynnet.
Miksi lintu lensi miehen syliin?
- Se meni hautomaan munia
Hiiri ja Norsu olivat uimarannalla.Hiiri sanoi: - Unohdin uimahousut kotiin! Norsu vastasi:- Saat lainata minun, mutta älä venytä niitä!
Mitä tulee jos kanin ja hamsterin yhdistää?
- Kanisteri
Sokea mies meni opaskoiran kanssa tavarataloon, otti koiraa hännästä ja alkoi pyörittää ympäri päänsä päällä.
Paikalle tuli vartija kysymään että mitäs tällä tapahtuu.
Sokea vastasi:
- Ei mitään, katselen vain ympärilleni...
Arvatkaa kuka pääsi vihille?
- No vihikoira tietysti!
Milloin oravan poikanen tajuaa asiat parhaiten?
- Kun asia selitetään yksinkertaisesti pähkinänkuoressa.
Mikä tulee kun kani ja hamsteri tekee lapsen?
- Kanisteri.
Kaksi sammakkoa oli hyppelemässä.
Kun ne tulivat maantielle, kuului vain:
- Varo au... SPLÄT!
- Mi...? SPLÄT!











