Poimintoja aiheesta Vankilavitsit
Mikäli pidit vankilavitsi aihealueen Liian pieni ikkunaluukku vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras vankilavitsi.
Hintelä mies tuomittiin vankilaan. Kun hän saapui selliinsä, hän huomasi että hänen sellitoverinsa oli iso, pahanhajuinen ja karvainen äijä.
Iso ukko örisi:
- Leikitäänkö pikkumies kotia?
Tulokas änkytti peloissaan:
- Öö, l-l-leikitään vaan.
Iso ukko innostui:
- Kivaa! Haluutko olla mamma vai pappa?
Tulokas mietti asiaa hetken ja päätti että taitaa olla turvallisempaa olla isä.
Tulokas:
- Mä voisin olla vaikka pappa.
Iso ukko:
- Okei, tule pappa imemään mamman kyrpää!
Vankilavitsit | Lisätty: 04.05.2022
En voinut uskoa että isäni, joka oli töissä kilpitehtaalla, oli varas.
Mutta kotona huomasin, että kaikki merkit viittasivat siihen.
Vankilavitsit | Lisätty: 04.05.2026
Sellikaveri ihmettelee uudelle 70-vuotiaalle vangille:
- Miten sinä voit sanoa, että jouduit vankilaan nuoruuden kokemattomuuden takia?
- Asianajajani oli vielä kovin nuori, toinen selittää.
Vankilavitsit | Lisätty: 04.05.2022
Sattuneiden väärinkäytösten vuoksi on Riihimäen keskusvankilan konepajassa lopetettu pakoputkien valmistus.
Vankilavitsit | Lisätty: 04.05.2022
Vanki kysyi uudelta vangilta:
- Mitä sä täällä teet?
Toinen vastasi:
- Täällä on ilmainen sähkö.
Vankilavitsit | Lisätty: 02.11.2022
Kaksi vankia joutui samaan selliin ja aloittivat keskustelun:
- Paljonko sait kakkua?
- Viisi vuotta.
- Minä sain kymmenen vuotta. Ota sinä tuo ovenpuoleinen punkka, kun pääset ensiksi pois!
Vankilavitsit | Lisätty: 04.05.2022
Minkä laulun kuolemaantuomittu valitsi viimeiseksi lauluksi?
- Miljardi varista istui aidalla.
Vankilavitsit | Lähettänyt: JailBird | 18.04.2023
Makkaravarkaan kiinni nappaaminen kaupassa, oli vartijalle helppo nakki.
Vankilavitsit | Lisätty: 13.04.2026
Kirkkoherra oli tervehdyskäynnillä vankilassa.
- On hauska nähdä teitä täällä näin runsaasti...
Vankilavitsit | Lisätty: 04.05.2022
Vankilanjohtaja kysyi vangilta:
- Mitä pidät sellistä?
Vanki siihen:
- Pidän erityisesti ristikoista.
Vankilavitsit | Lähettänyt: Hölöpölö | 27.11.2023