


Mainos:


Masokisti etsi itselleen kantakahvilaa. Huonoa kahvia ja kuivaa pullaa tylyn palvelun kera sai toki monestakin paikasta, mutta vaikeinta oli löytää kuppilaa, johon tuli Turun sanomat.
- “Eikö tohon Lukkoon mikään Tepsi“, kysyi turkulainen toiselta.
- “Eiköhän tuolta hihasta vielä jonkinlaista Ässää löydy“, vastasi toinen.
Jos Anna Puu olisi turkulainen, mikä hänen nimensä olisi?
- Onk mittä klapei?
Turkulainen meni Tampereella ravintolaan ja söi aimo lounaan. Lasku oli 99 euroa 90 centtiä.
Turkulainen antoi tarjoilijalle satasen ja jäi odottamaan vaihtorahaa.
Rahaa ei kuulunut, joten turkulainen alkoi suureen ääneen vaatia vaihtorahaansa.
Tarjoilija tulikin, toi 10 centtiä ja kondomin.
Turkulainen ihmetettelemään:
- Mitäs tämä kondomi oikein tarkoittaa?
Tarjoilija:
- Ettei tuollaisia turkulaisia syntyisi lisää.
Kuka on turkulaisen paras kaveri?
- Se on Mulkukka. Aina kun turkulainen tulee kotiin, hän kysyy: Onk mul kukka soittanu?
Hesalaisilla on Linnanmäki ja manselaisilla Särkänniemi. Mitä on turkulaisilla?
- Tienviitta Tampereelle.
Mitä turkulainen tekee hammaslääkärissä?
- Teettää viisaudenhampaita.
Minkähän takia Suomessa on turkulaisia, eikä kameleita?
- Koska arabit saivat valita ensin.
Turkulainen jäähallin lippuluukulla:
- Pääsevätkö lapset ilmaiseksi?
Myyjä:
- Kyllä, jos on alle kaksitoista.
Turkulainen:
- Sepä hyvä, minulla ei ole kuin kolme.
Turkulaismies suihkussa:
- Tulinks mää vai onks toi hoitoainetta?








