


Mainos:


Miksi poliisi ei voinut poistua sängystään?
- Hän oli peiteroolissa.
Koirapoliisi käyttää työssään koiraa,
pyöräpoliisi käyttää moottoripyörää ja huumepoliisi huumeita.
Moottoripyöräpoliisi ajoi puiston läpi. Äkkiä hän huomasi nuoren miehen, joka seisoi alastomana puuhun sidottuna.
-Mitä on tapahtunut, poliisi tiedusteli?
-Otin kyytiin liftarin, joka vei lompakkoni ja vaatteeni aseella uhaten, sitoi minut tähän ja ajoi pois autollani.
-Jaa-a pojuseni, sanoisinpa että tänään ei todellakaan ole onnenpäiväsi, hymyili poliisi ystävällisesti ja alkoi riisua housujaan.
Mittavien tutkimusten jälkeen on todettu, että yli 60 prosentilla uusilla urheiluautoilla ajelevista miehistä elää köyhyysrajan alapuolella.
Lähde: Liikkuvan poliisin nopeusvalvonta
Mikä on poliisiauton määritelmä?
-Torvi katolla ja kaksi sisällä
Poliisi pysäytti miehen, joka ajoi punaista päin.
Poliisi alkoi kirjoittaa sakkoa miehelle, johon mies selitti hätäisesti:
- Mutta se valo näytti vihreältä, kun ajoin niin kovaa...
Poliisi pidätti miehen jota kutsuttiin nimellä “Ta“. Miestä epäiltiin vakavasta rikoksesta ja hänet passitettiin poliisiasemalle kuulusteltavaksi.
Tiukkojen kuulustelujen jälkeen, mies kuitenkin jouduttiin päästämään vapaaksi, koska todisteita ei ollut riittävästi.
Ta:n vaimo oli kuullut pidätyksestä ja kiiruhti poliisiasemalle, koska luuli miehensä olevan vielä siellä.
Poliisiasemalla vaimo kyseli hädissään:
- Mitä mieheni on oikein mennyt tekemään ja mistä hänet löytää?
Poliisi vastasi tavaten:
- Ta-pa-ni-las-ta!
Poliisi kysyy tummalta mieheltä:
- Onko alibi?
Mies:
- Ei... Ali hetero.
Mies oli lomamatkalla Skotlannissa ja poikkesi viskitislaamossa.
Hän käyskenteli ympäriinsä ja sattui onnettomuudeksi putoamaan isoon viskisammioon, johon myös hukkui.
Paikallinen poliisi joutui ilmoittamaan ikävän uutisen leskelle.
Leski purskahti itkuun ja kysyi nyyhkytysten lomassa:
- Haudattiinko hänet Skotlantiin?
Poliisi:
- Ei, vaan hänen ruumiinsa vietiin krematorioon. Ja siinä sitä vasta puuhaa olikin. Ruumis paloi melkein kolme vuorokautta.
Missä koulussa ei leikitä poliisia ja rosvoa?
- No poliisikoulussa tietenkin.











