


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi blondit käyttävät pillereitä?
- Että he tietäisivät, mikä päivä viikosta on.
Miksi blondi käyttää vappuna villaisia pikkupöksyjä?
- Pysyy nilkat lämpiminä.
Miksi kutsutaan blondia, joka on viisas ja neitsyt?
- Myytiksi.
Milloin blondilla on kaksi aivosolua?
- Ollessaan raskaana.
Mitä blondi vastaa, kun katsastusmies kysyy, toimiiko vilkku?
- Toimii, ei toimi, toimii, ei toimi.....
Mikä on blondin lemmikkiseepran nimi?
- Pilkku.
Miten pitää blondi kotona?
- Rakenna liikenneympyrä autotallin eteen.
Mitä blondi kysyy pokeripelissä
- Onko teillä kortteja vaihdettavaksi?
Blondi oli matkalla Lontooseen, mutta palasi takisin. Miksi?
- Hän huomasi, että Big Ben onkin kellotorni.
Blondi meni parturiin korvalappustereot korvilla. Istuessaan parturin penkille hän sanoi:
- Korvalappustereoita ei saa ottaa pois tai minulle tapahtuu jotain kauheaa.
Parturi kävi leikkaamaan blondin hiuksia. Kotvan kuluttua blondi nukahti. Parturi ajatteli, että korvalaput ovat edessä ja että kyllä ne voi ottaa ne pieneksi hetkeksi pois.
Hetken kuluttua parturi huomaa kauhukseen, että blondi on kuollut. Parturi mietti mitä pitäsi tehdä ja päättää kunnella mitä korvalappustereoista kuuluu:
- “Hengitä sisään, hengitä ulos, hengitä sisään, hengitä ulos...“








