


Mainos:


Muna ja kana lepäilivät rakastelun jälkeen sängyllä. Muna poltteli sauhuja, ja kana mökötti vieressä. Lienee selvää kumpi tuli ensin...
Nuorimies oli hankkinut kalliimmanpuoleisen avourheiluauton. Hän lähti esittelemään sitä tyttöystävälleen ja kehaisi, että heti kun tyttö riisuu itsensä alasti, hän kiihdyttää nopeuden kahteen sataan...
No, tyttö otti haasteen vastaan ja riisui ilkosilleen. Siinä oli pojan vaikea pitää katse tiellä ja niinpä auto lensi tieltä ulos 200km tuntivauhdissa...
Tyttö, onneksi, lensi ulos vahingoittumattomana mutta poika jäi jumiin auton ja puun väliin pystymättä liikahtamaan.
Poika pyysi tyttöystäväänsä hakemaan apua koska hän oli juuttunut kiinni. Tyttö ei halunnut, koska hän oli ilkosen alasti.
Poika kehoitti tyttöä riisumaan pojan tennarit ja käyttämään niitä alapään peittoja. Ja niin tyttö lähti lopulta hakemaan apua.
Tyttö tuli läheisen huoltoaseman pihaan, peitti toisella kädellään rintansa ja toisella kädellään hän puristi poikaystävänsä tennareita tiiviimmin tuheroaan vasten.
Tyttö näki kaksi huoltomekaanikkoa ja sopersi heille, että on sattunut onnettomuus ja hänen poikaystävänsä on juuttunut kiinni.
Mekaanikot katsoivat häntä kauhuissaan ja toinen änkytti:
- E... emme osaa auttaa... Poikaystäväsi on juuttunut liian syvälle!
Miesten kahvipöydästä kuultua:
- Panen helvetin huonosti, mutta nuolen kuin Lassie.
Miten yhden illan jutut ovat samanlaisia kuin lumimyrskyt?
- Et koskaan tiedä milloin se tulee, montako senttiä paljastuu ja kuinka kauan se kestää.
Elämä on kuin penis,
usein kova ilman syytä.
Kolme koiraa keskustelee eläinlääkärin odotushuoneessa.
Rottweiler:
- Purin postimiestä jalkaan ja minut määrättiin lopetuspiikille.
Dobermanni:
- Minulla puolestani oli tapana jahdata naapurin lampaita ja nyt odottelen lopetuspiikkiä.
Tanskandoggi:
- Minulle sattui niin, että emäntäni oli juuri laskenut itselleen kylpyveden, hän oli ilkoisen alasti ja sitten häneltä putosi saippua maahan. Ja kun hän kumartui nostamaan sitä ja uros kun olen, niin en kyennyt hillitsemään itseäni vaan... Noh... kapusin selkään!
Dobermanni murahti:
- Herravarjele! Ja nyt sinut tuotiin lopetuspiikille?
Tanskandoggi:
- Ei, kun minulta leikataan kynnet.
Koitin harrastaa puhelinseksiä kerran, mutta reiät olivat liian pieniä…
Mies oli menossa kauppaan ostaamaan meloneja.
Kassalla kassatäti sanoi:
- Kolomesattoo eoroo.
Mies vastasi:
- Mitä! Eihän meloni voi maksaa kolmesataa.
Myyjä sanoi:
- Kyllä se ny maksaa.
Mies sanoi:
- Jos et alenna hintaa tungen tämän melonin teidän perseeseenne.
Myyjä:
- Ei mahu.
Mies:
- Miksi?
Myyjä:
- Koska sielä o jo kuuensaan kurkku.
Renkiä pisti lerssiin ampiainen ja kunnanlääkäri kehoitti sitä huljutelemaan piimälasissa.
No sattui hoidon aikana niin, että piika käveli ohi ja sanoi:
- Kyllä minä tiedän miten sitä käytetään, mutten ole koskaan nähnyt kun sitä ladataan.
Lapin Aslak ja juutalainen olivat saunassa.
Juutalainen huomasi Lapin Aslakin vehkeen ja kysyi:
- Onko sinutkin ympärileikattu?
Johon Lapin Aslak vastasi:
- Ei, meillä päin se on ihan normaalia kulumista.








