


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi joulupukilla ei ole lapsia?
- Hänellä on leikkikalut.
Porukat kokoontuivat suvun jouluillallisille ensimmäistä kertaa.
Sitten oli esittelyiden vuoro:
- Joulu Valoisa.
- Mitä hittoa?! Eiku ok, hetken jo luulin et oot Vappu Pimiä.
Miksi tonttu teki aina ylitöitä?
- Hän sanoi, että pajalla on yksi kone, jota hän haluaa käyttää vain silloin kun kukaan ei näe, se kuulemma tärisee juuri sopivasti.
Miksi pipari meni hämilleen?
- Se kuuli jonkun toivovan sitä jo toisen kerran ja alkoi epäillä, ettei kyse ollut pelkästä leivonnasta.
Kolme suomalaista lähti metsään hakemaan joulukuusta. Yhdellä oli saha, toisella kirves. Mikä kolmannella oli?
- Ientulehdus. Joka kolmannella suomalaisella on ientulehdus.
Mitä tonttu sanoi, kun pukki pyysi oikaisemaan hänen keppiään?
- Se on luonnostaan vähän käyrä, en minä sitä suoraksi saa.
Miksi joulupukilla on poro pulkan edessä?
- Koska elefantin varpaita palelee pakkasella
Miksi aikuisten lahjalista on pukin mielestä hankalin?
- Koska puolet pyytää jotain, mitä ei voi toimittaa… ja toinen puoli jotain, mitä ei saisi toimittaa.
Miksi tontut eivät käytä housujaan työpäivän jälkeen?
- He väittävät, että “koko päivän kumartelu“ tekee olon ahtaaksi, joten on parempi antaa kaiken hengittää.
Miksi joulupukki meni psykiatrille?
- Hän ei enää uskonut itseensä.








