


Yhteistyökumppanin mainos:


Kaksi palvelutalossa asuvaa vanhaa pappaa piti tapanaan aina silloin tällöin tissutella salaa viinaksia. Lisäksi heillä oli jo molemmilla joitain korkeasta iästä johtuvia vaivoja.
Toinen selitti:
- Lasista tahtoo läikkyä puolet yli kun on tuo Parkinsonin tauti.
Siihen toinen:
- Sinulle sentään jää toinen puolikas lasiin. Minulla taas on tuo Alzheimerin tauti enkä aina muista mihin jätin koko juomalasini.
Mikä on vaarallinen puoli kurkunviljelyssä?
- Yllättävän hyvä satokausi.
Miten niin, muka?
- Se voi johtaa vakavaan alkoholismiin.
Miten niin, muka?
- Mikä kurkusta tulee, se kurkusta menee.
Vaimolla on alkoholiongelma.
- Kuinka se ilmenee?
- Se saa aina raivarin, kun minä tulen kännissä kotiin.
Tapahtui aikana, jolloin netin käyttö ei ollut niin yleistä kuin nykyään, vaan asiat hoidettiin puhelimitse.
Eräs herrasmies Kustavista, oli päättänyt tilata erikoisoluita baarikaappiinsa Helsingistä asti.
Hän soitti panimolle ja tiedusteli, että koskahan se olut olisi Kustavissa.
Puhelimessa vastattiin:
- No... Se on yleensä siinä pari tuntia nauttimisen jälkeen...
Mikä on sellainen, jolla on putkikassi, putkireppu, putkiaivot ja putkikatse?
- No tietenkin putkimies, joka on kännännyt koko viikon ja noin ollen resetoitunut vaikean putkiremontin jälkeen.
Vaihe 1:
Kaada gini:ä lasiin ja yritä haistaa sitä.
Vaihe 2:
Jos voit haistaa sitä, laita lasiin jääpalat ja sitruunalohko ja lisää tonic-vesi. Seuraavaksi ota hörppy, pystytkö maistamaan juoman?
Vaihe 3:
Jos pystyit haistamaan ja maistamaan sitä, on kohtuullista olettaa, että sinulla ei ole Covid 19: tä
Viime yönä tein testin yhdeksän kertaa ja kaikki olivat negatiivisia, jumalan kiitos. Tänä iltana aion tehdä testin uudelleen, koska tänään heräsin pienellä päänsärkyllä, joka voi olla oire taudille.
Jos ruokakauppaan ei saisi mennä nälkäisenä, niin pitääkö ennen Alkoon menoa ottaa vähän pohjia?
Miksi suutarit ovat vaarassa alkoholisoitua?
- Työ alkaa siitä että pitää olla kunnon pohjat.
Mitä venäläinen juoppo sanoi kun löysi viinapullon?
-Slava Bogu!
Isännällä oli tapana ostaa perjantaipullo.
Pikku-Martta uteli isältä, mitä pullossa mahtaa olla, kun isä muuttuu toisenlaiseksi sitä juotuaan.
Isä kertoi:
- Kuule Martta, juon sitä ihan siksi etten kuule kellon tikitystä ja maanantaina töihin menon kurjuutta.











