


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on alkoholistin lempivirsi?
- Kirkasta oi Kristus meille.
Nalle Puh ja Nasu olivat Ihaa -aasin luona ryypiskelemässä.
Muutaman tunnin päästä juomat alkoivat olla lopussa, joten Puh soitti Risto Reippaalle ja pyysi häntä tuomaan lisää juotavaa.
Risto Reipas:
- Kyllä minä voin tuoda. Mutta missä te oikein olette?
Nalle Puh sammalsi:
- Ihaan pihaalla...
Hyvää juhannusta kaikille! toivotti pikkutuiterissa ollut kaveri kuuluvasti tultuaan sisään pubiin.
Baarimikko ihmetteli ääneen:
- Juhannusta? Nythän on uudenvuoden aatto.
Kaveri mietti huolestuneena:
- Voi hemmetti. Nyt kyllä vaimo on tosi, tosi vihainen. En minä koskaan ennen, en ikinä, ole ollut näin paljon myöhässä kotoa.
Arska kysyi Reiskalta:
- Ootko koskaa ollu Tinderissä?
Reiska mietti hetken ja tuumasi:
- En oo... Oon noista korvikkeista käyttäny vaan tuota Sinolia.
Viikko sitten pidettiin Kilpisjärvellä alkoholistien SM-hiihdot.
... Voittaja selvisi tänään.
Mies meni baariin ja tilasi kossun.
Baarimikko kysyi:
- Tuleeko kolalla?
Mies:
- Tuo vaikka lumilapiolla, kunhan tuot äkkiä!
Millainen on tyypillinen kaljajuoppo?
- Todella yksinkertainen biologinen koje, joka muuttaa pienen odottelun jälkeen oluen kuseksi.
Kreivi Krapulalla oli kaksi poikaa, jotka olivat syntyneet peräkkäisinä päivinä.
- Ensin oli Oton päivä, sitten oli Yrjön päivä...
Olutpullo:
- Jos rikot minut, koko iltasi on pilalla!
Peili:
- Hah! Jos rikot minut, sinua seuraa seitsemän vuoden epäonni!
Kondomi kävelee pois nauraen.
Kaljakori kysyi toiselta:
- Lähdetäänkö lavalle?
Toinen siihen:
- Kumpi ottaa aloituksen?











