


Yhteistyökumppanin mainos:


Keskustalla on kuulemma kaksi hyvää.
- Ja ne molemmat on Kulmunilla!
Kuka on Wille Batmanin serkku?
- Wille Rydman.
Härmäläinen isä sanoi yli 30-vuotiaalle pojalleen:
- Olis sun jo aika mennä naimisiin.
Poika vastasi:
- Kihloossa ollaan ja naimisiin mennään kahren viikon päästä.
Isä uteli:
- Ja kuka se sun valittusi on?
Poika:
- Naapurin Petteri.
Isä huusi kauhuissaan:
- Ja et perkele mene, se on demari!
Montako poliitikkoa tarvitaan vaihtamaan lamppu?
- Ei yhtäkään, koska kellään ei sytytä!
Toimittaja kysyi Purralta:
- Miksi valtion menoja ei leikata, jos kerran tulot pienenevät?
Purra vastasi närkästyneenä:
- Kuulkaas nyt arvon toimittaja, tämä on politiikkaa, eikä mitään todellista elämää!
Mitä Stubb hihkaisi golfkentällä korkea-arvoiselle venäläiselle pelikaverilleen, hänen epäonnistuneen lähilyönnin jälkeen?
- Heh heh, nyt kyllä ryssit putin!
Annika Saarikko käski kansalaisten kiristää vyötään,
jotta hän voisi jatkaa oman vyön löysyttämistä.
Millä nimellä tunmetaan Antti Rinteen hallituksessa avustaja, joka vastaa asiakirjojen tulostamisesta?
- Rintti-Anne.
Putin meni baariin ja istui baaritiskin ääreen.
Baarimikko kysyi:
- Mitä saisi olla?
Putin:
- Yks Valko-Venäjä.
Mikä on Keinäsen kauppalista?
-Oivariini, Margariini, Ingmariini ja Sannamariini











