


Yhteistyökumppanin mainos:


Kaupunkiin oli tullut sirkus. Siellä esiintyi tosi lyhyt kääpiö. Yhtäkkiä kääpiöltä putosi viitta hartioilta, ja alta paljastuikin toinen kääpiö, joka piti toista kääpiötä harteillaan.
Blondi eturivistä huusi:
- Huijausta! Minähän arvasin heti, että ei yksi mies voi olla noin lyhyt.
Blondi ilmestyi varaosaliikkeen tiskille:
- Auton moottorista puuttuu sellainen osa, jossa lukee seitsemän-yksi-nolla.
Myyjä sanoi:
- Voisitko piirtää osan, jotta asia vähän selvenisi.
Blondi piirsi ympyrän, jonka sisään kirjoitti 7I0.
Tiskin takaa katsoen myyjälle selvisi, että siinä luki 0IL.
Mitä blondi sanoi ensimmäiseksi, kun hän synnytti lapsen?
- Oletteko varmoja, että se on minun.
Blondi meni elokuviin ja hän meni lipputiskille missä hän sai lipun.
Muutaman minuutin jälkeen hän palasi myyjän luokse ja osti uuden lipun.
Jälleen muutaman minuutin jälkeen hän taas palasi myyjän luokse ja halusi taas lipun.
Myyjä lopulta kysyi:
- Miksi sinä ostat vähän väliä uuden lipun samaan näytökseen?
Blondi vastasi:
- No kun lipuntarkastaja laaseroi mun lipun aina kun olin astumassa saliin, jolloin se lippu tuhoutui.
Miten tehdä blondi lumiukko?
- Kaiva lusikalla pää tyhjäksi.
Miten blondi aivopestään?
- Annetaan suihku ja ravistellaan pää alaspäin.
Blondi meni pelaamaan tennistä valmentajansa kanssa ja muutaman lämmittely lyönnin jälkeen valmentaja kävelee blondin vierelle ja toteaa että taisit juuri lyödä tamppoonisi verkon toiselle puolelle.
Blondi menee hiukan hämilleen ja miettii ääneen että:
- Mihin vittuun mä sen pallon sit laitoin?!
Mitä yhteistä on blondilla ja pullolla?
– Molemmat ovat tyhjiä kaulasta ylöspäin.
Miksi Blondi asteli lentokoneeseen takaperin?
– No tietenkin siksi, että hän oli ostanut matkalleen peruutuslipun.
Miksi blondin yöpöydällä on kaksi juomalasia, toinen täynnä ja toinen tyhjä?
No, jos blondi herää yöllä ja on janoinen, voi juoda siitä täydestä, mutta jos blondi herää yöllä eikä ole janoinen, voi juoda siitä tyhjästä lasista.








