


Yhteistyökumppanin mainos:


Miten blondin aivosolut kuolevat?
- Yksinään.
Blondi ajeli moottoritiellä avoautollaan reilua ylinopeutta suoraan poliisin tutkaan.
Poliisi pysäytti ja sanoi:
- Huomasitkos katsoa yhtään nopeusmittariin?
Blondi viisasteli:
- Kyllä kyllä, ihan oikein se näytti. Tässä on katsos mailimittari!
Poliisi:
- Hmh! Näyttäkääpäs sitten ajokortti ja rekisteriote.
Blondi kyseli ärtyneenä:
- Minkäslaisia ne sitten on?
Poliisi selvitti kohteliaasi:
- Rekisteriote on paperi, joka on varmaankin kansiossa hansikaslokerossa. Ajokortti on tuollainen luottokortin kokoinen kortti, missä on teidän kuvanne
Blondi kaiveli käsilaukkkuaan ja työnsi poliisille pienen käsipeilin:
- Tämä se varmaan sitten on...
Poliisi katsoi hetken hämmästyneenä peiliin ja sanoi:
- Olisitte heti kertonut että tekin olette poliisi! Hyvää matkaa vaan...
Oli tapahtunut rikos ja nainen pyysi blondia menemään tien laitaan pysäyttämään poliisit, heti kun näkee niiden kulkevan tiellä.
Blondi lupasi tehdä niin ja meni vähän matkan päähän tien laitaan tarkkaavaisena odottamaan poliisien näkymistä.
Vartin päästä tiellä kulki poliisiauto, mutta blondi ei kuitenkaan pysäyttänyt sitä...
Rikospaikalla ollut nainen huomasi sen kauempaa katsoessaan ja meni sitten blondin luo ja kysyi häneltä ihmeissään:
- Miksi et pysäyttänyt poliiseja?
Blondi vastasi:
- Mun piti pysäyttää poliisit, ei poliisiautoa?!
Kaksi blondia heräsi railakkaan illan jälkeen hotellista.
Toinen heistä kyseli:
- Missähän me ollaan?
Toinen vastasi:
- Vietnamissa... Vessassa nimittäin luki, että Hanoista ei tule vettä.
Blondi menee lääkärille ja valittaa että joka paikkaa sattuu kun koskettaa.
- Rouva hyvä, sormenne on murtunut.
Miksi blondi pysähtyi autolla ja ajoi takaisin kotiin?
- Hän näki “stop“ merkin.
Miten blondi eroaa keskiverrosta miehestä?
- Blondilla on kehossaan enemmän siittiöitä.
Miksi kutsutaan blondia, joka on viisas ja neitsyt?
- Myytiksi.
Mitä blondin vasen jalka sanoi oikealle jalalle?
- Ei mitään. Ne eivät ole tavanneet.
Blondi juoksee parin päivän sisällä monesti postilaatikolla.
Naapuri ihmettelee ja kysyy lopulta syytä moiseen.
– No aina kun mä avaan tietokoneen, siellä lukee, että sinulle on postia.








