


Yhteistyökumppanin mainos:


Poika:
- Äiti äiti, miksi isä juoksee alasti pellolla?
Äiti:
- Turpa kiinni pentu ja anna lisää luoteja!
- Äiti, minä en halua enää Amerikkaan.
- Ole hiljaa ja ui!
Mikä on hauskaa?
- Läjä vauvoja tynnyrissä.
Mikä on hupaisaa?
- Pohjalla on yksi elossa.
Mikä on naurettavaa?
- Se aikoo syödä tiensä läpi.
Mikä on yllättävää?
- Se onnistuu!
Mikä on hassua?
- Se palaa santsaamaan.
Mikä on hupsua?
- Se tukehtuu luuhun.
Mies käveli heikoilla jäillä, kunnes hän putosi jäihin, pääsi hänen suustaan:
- Voi perr...
Sitten jäälautta katkaisi miehen kaulan.
- ...kele... kele... kele...
Lapsi ihmettelee auton takapenkillä:
- Miksi ajat niin kovaa vauhtia pappa?
Pappa:
- Mummo odottaa jo meitä.
Lapsi:
- Mutta mummohan on jo kuollut?!
Ja pappa painaa kaasupoljinta kovempaa...
Mikä on hauskempaa kuin heittää lapsia katolta?
- Ottaa ne talikolla vastaan.
- Äiti, mä en tykkää pikkuveljen silmistä.
- Ole hiljaa ja syö mitä tarjotaan.
Mitä porilainen neito sanoo kumppanilleen seksin jälkeen?
- Faija kömmi vittuun, sä ruttaat mun röökit.
Kannibaalimies:
- En pidä äidistäsi.
Kannibaalivaimo:
- Maista sitten perunoita.
Mikä on läpinäkyvä ja sätkii nurkassa?
- Vauva muovipussissa.











