


Yhteistyökumppanin mainos:


Mies vei vanhan Ladansa katsastukseen ja jäi odottamaan hermostuneena tuomiota. Hetken päästä katsastusmies käveli ulos paperi kädessään ja huokaisi syvään.
Auton omistaja kysyi:
- No, miten kävi?
Katsastusmies raapi päätään ja sanoi:
- En tiedä pitäisikö tämä hylätä vai ilmoittaa museovirastolle.
Omistaja:
- Miksi?
Katsastusmies:
- En ole nähnyt näin alkuperäisessä kunnossa olevaa Ladaa sitten Neuvostoliiton.
Mistä tunnistaa todellisen optimistin?
- Hän ajaa Ladalla ohituskaistalle.
Mikä on Lada-kuskin suurin unelma?
– Saada ylinopeussakot.
Kahvipöydän ääressä rupateltua:
- Voi kun pitäs olla auto.
- Osta Lada!
- Mutta kun ei oo korttia.
- Ethän sinä korttia tarvitse kun auton.
Mitä yhteistä on Ladalla ja vanhalla modeemilla?
- Molemmat pitävät hirveää ääntä eikä silti tapahdu mitään.
Aasi ja Lada kohtasivat tiellä ja tervehtivät toisiaan.
- Hyvää päivää, auto, sanoi aasi.
- Hyvää päivää, aasi, vastasi Lada.
Aasi suuttui ja sanoi vihaisena:
- Olisit sinä voinut sanoa minua hevoseksi, sanoinhan minäkin sinua autoksi!
Lada kiihtyy hyvin alamäessä.
- Kuljettaja taas ylämäessä.
Osta Lada voima pesä korjaa sitä koko kesä.
Ladassa on yksi hyvä puoli sitä ei varas huoli.
Mies kehui kaverilleen:
- Lada on minusta luotettava auto. Se ei ole koskaan jättänyt minua tienposkeen.
Minä sen sijaan olen jättänyt sen, montakin kertaa.
Miksi Ladassa ei tarvita turvavöitä talvella?
– Penkkeihin jäätyy tiukasti kiinni.








