


Yhteistyökumppanin mainos:


Kolme miestä ajoivat kolarin. Taivaan porteilla pyhä pietari kysyi heiltä, että millä autoilla he olivat ajaneet.
Ensimmäinen mies vastasi:
- Mersulla.
Johon Pietari totesi, että hänen täytyy mennä helvettiin.
Toinen mies vastasi:
- Volvolla!
Hänkin joutui helvettiin...
Kolmas vastasi ajaneensa Ladalla, johon Pietari sanoi:
- Tervetuloa taivaaseen! Sinä olet helvettisi jo kärsinyt!
Miksi Ladassa ei tarvita turvavöitä talvella?
– Penkkeihin jäätyy tiukasti kiinni.
Oletteko kuulleet, että Pietarissa asustelee blondi, joka on niin tehokas suihinottaja, että imaisee pakoputken kautta Ladan käytiin.
Miksi Lada on voimistelu- ja urheiluauto?
- Sisäänpääsy on voimistelua ja ajaminen urheilua.
Mikä on nimeltään Lada jossa on kattoikkuna?
– Roskalaatikko.
Lada on vuoden auto.
Joskus jopa kahdenkin.
Lada aikoo julkistaa uuden sähköautomallin.
- Uutuuden nimi on Ladattava.
Lada kiihtyy hyvin alamäessä.
- Kuljettaja taas ylämäessä.
Mies kehui kaverilleen:
- Lada on minusta luotettava auto. Se ei ole koskaan jättänyt minua tienposkeen.
Minä sen sijaan olen jättänyt sen, montakin kertaa.
Mikä on nimeltään turbo-Lada?
– Skoda.








