


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä eroa on gigololla ja asianajajalla?
- Gigolo kusettaa vaan yhtä ihmistä kerrallaan.
Muuan menevä nuori mies oli joutunut käräjille väkisinmakuusta. Tuomari hyväksyi pojan äidin puolustajaksi.
Syyte oli luettu ja silloin äiti nousi penkistä, pyysi pojan nousemaan siihen tuomarin eteen. Kaivoi pojan vehkeen esille, käänteli sitä käsissään ja sanoi:
- Katsohan sie tuomar, mite tälläsel vehkeel vois kettää maata väkisin!
Tuomari mietti hetken ja ilmoitti:
- Syyte hylätään!
Äiti ja poika poistuivat käräjäsalista ja kun pääsivät kuulomatkan ulkopuolelle, poika sanoi äidilleen:
- Jos sinä oisit vähänkin vielä väännellyt ja hemputtanut minun vehettäin, me olisimme hävinneet tämän jutun!
Mitä eroa on kuolleella lakimiehellä ja kuolleella opossumilla, jotka molemmat lojuvat tiellä?
- Opossumin päältä menevät jarrutusjäljet!
Mitä eroa on asianajajalla ja vampyyrilla?
- Vampyyrit imevät verta ainoastaan öisin.
Miksi hait eivät hyökkää asianajajien kimppuun?
- Kohteliaisuudesta kollegoja kohtaan.
Mitä eroa on lakimiehellä ja hatullisella paskaa?
- Hattu.
Mitä eroa on punamonnilla ja asianajajalla?
- Toinen on pohjamudissa kierivä inhottava mudansyöjä ja ensimmäinen on kala.
Kun näkee kaksi asianajajaa keskustelemassa, mistä tietää että on tosi kylmää?
- Molempien kädet ovat omissa taskuissa.
Amerikkalaiset gangsterit jutustelivat:
- Hullu-Joella oli sitten hyvä asianajaja.
- Mutta Joehan sai sähkötuolia!
- Joo, mutta asianajaja puhui niin kauniisti, että Joe käristettiin puolella virralla.
Mies käveli sisään lakiasiaintoimistoon ja kysyi hintoja.
Lakimies vastasi:
- 300 euroa ja kolme kysymystä.
Mies tähän:
- Eikö se ole hirveää kiskontaa?
Lakimies:
- Kyllä... Ja mikä olikaan teidän kolmas kysymyksenne?











