


Mainos:


Mitä toipuva alkoholisti tekee?
- Ottaa päivän kerrallaan.
Pekka sanoi vaimolleen:
- Viina tekee sinut pirun paljon kauniimmaksi.
Vaimo ihmetteli:
- Mutta enhän minä ole ottanut viinaa.
Pekka:
- Et niin, mutta minä olen.
Miksi oluttuopissa on aina vaahto eli kruunu?
- Jotta humalassakin tietää, kummasta päästä tuoppia pitää juoda.
Arska kysyi Reiskalta:
- Ootko koskaa ollu Tinderissä?
Reiska mietti hetken ja tuumasi:
- En oo... Oon noista korvikkeista käyttäny vaan tuota Sinolia.
Molemmat joivat sitten kunnon ryypyt väkeviä irvistämättä, johon amerikkalainen sitten reagoi nousemalla pystyyn, heittämällä kolikon ilmaan, ampumalla siihen keskelle reiän, ja sanomalla:
- Bill, Buffalo Bill.
Silloin venäläinen nousi seisomaan, vetäisi housuistaan kolme kivestä, ja sanoi:
- Bill, Tsernobill…
Olin kännissä ja päätin ottaa bussin kotiin.
Se oli huono idea, niitä on mahdoton ajaa selvinkään päin.
Mikä on vaarallinen puoli kurkunviljelyssä?
- Yllättävän hyvä satokausi.
Miten niin, muka?
- Se voi johtaa vakavaan alkoholismiin.
Miten niin, muka?
- Mikä kurkusta tulee, se kurkusta menee.
Hevonen tulee baariin ja tilaa paukun.
Kun hevonen on saanut juomansa, se sanoo närkästyneenä:
- Oliivi unohtui!
Baarimikko pyytää anteeksi ja hevonen saa oliivinsa. Kahden juoman jälkeen hevonen lähtee matkoihinsa.
Omistaja, joka on nähnyt kaiken, tuumaa:
- Uskomatonta! 50 vuoteen en ole nähnyt moista.
Baarimikko:
- No, keneltä tahansahan voi joskus unohtua juomasta oliivi...
Miksi alkossa on yölläkin valot päällä?
- Ettei siellä olisi pimeitä pulloja.
Miksi karhuja ei kohta ole enää?
- Koska kaikki on juotu!











